Algotels
Storgerken

Trevligt familjehotell

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 apr. 2024från mobil enhet
Trevligt familjehotell. Stort men ändå trevligt hotellkomplex. Bra frukost. Mjuka kuddar, hårda sängar, vilket jag gillar. Hjälpsam personal. Man kan nå Ica utan att gå ut, bara det! Ett litet minus för att allt i badlandet inte fungerade och att golvet i rummet hade kunnat vara aningens mer välstädat. Fin hotellvistelse!
Datum för vistelsen: april 2024
Tips för att välja rum: Gå tidigt till frukosten.
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
0.3 km från Holiday Club Åre
    Restaurang
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Badhus och spa.
    Från succén till mediokert.
    Badhuset började med ett fint initiativ som passade de flesta. Varm mat i cafeterian öl i relaxen och ett allmänt trevligt och prisvärt ställe för familjen eller den som är singel.
    Åren gick oc stället chsnserade, teak broarna plockades bort, varm mat gick inte längre att köpa. Baren på relaxen stängdes och massage strålarna underhölls inte längre utan slutade att fungera. Vattenrutschbanan är inte tillgänglig och toaletterna låstes pga vem vet.
    Silvertejp över kissoaren.
    Ja det är inte enligt mig prisvärt längre.

Datum för vistelsen: mars 2024
    Tack mats e
    Omdömet skrevs 28 mars 2024

Spa var under all kritik, ljus fungerade inte, poolerna var inte upplysta, det var endast en fungerade bubbelpool. Sauna/bastu var hälften ur funktion, kalla bassänger, smutsiga lokaler ändå begärdes fullt pris!
    Skulle rekommendera att informera badgäster innan man betalar och går in.
    Rekommenderas inte!

Datum för vistelsen: januari 2024
    Tack Anette M
    Omdömet skrevs 14 februari 2024

Fantastiskt upplevelse, gott frukost, stort poolen och rent rum med fina utsikt! Allt på topp 🤌 säkert vi kommer tillbaka i framtiden. Skönt och mysigt bar vart kan man dricka vin med sin sambo. Och bra läge. Nära restaurangen, café och tågstation.

Datum för vistelsen: februari 2024
    Tack Daria D
    Omdömet skrevs 8 november 2023

Helt platta kuddar och sängar som hade fungerat bättre som trapets. Stenhårda med en 2cm bäddmadrass. Då är jag ändå nästa 190cm och drygt 100kg. Men gjorde inte minsta nedtryck i sängen.

Frukosten var okej men inte mer.

Datum för vistelsen: november 2023
    Tack Marcus H
    Reservations Holiday Club, Gästservice/reception på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej!

Vad tråkigt att du inte fick en god nattsömn här!
    Ska föra denna information vidare så hoppas jag att vi snart kan erbjuda skönare kuddar o sängar!

Omdömet skrevs 5 november 2023

Mysig lägenhet med bastu och braskamin (ved ingår) vid Åresjön. Nära till upplevelsebadet och morgonsimmet är gratis. Nära till affärer och restauranger. Bil behövs för att komma till de flesta vandringslederna.

Datum för vistelsen: september 2023
    Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
    Tack carina0stersund

Hej Carina!

Vad roligt att höra att du trivts hos oss!
    Varmt Välkomna tillbaka!

Elin