1 440 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 25 apr.
Agoda.com
1 316 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
eDreams
1 440 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 25 apr.
Daria D
Östersund, Sverige
Daria
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 feb. 2024
Fantastiskt upplevelse, gott frukost, stort poolen och rent rum med fina utsikt! Allt på topp 🤌 säkert vi kommer tillbaka i framtiden. Skönt och mysigt bar vart kan man dricka vin med sin sambo. Och bra läge. Nära restaurangen, café och tågstation.
Datum för vistelsen: februari 2024Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
    2 054 kr
2 495 kr
0.2 km från Holiday Club Åre
1.1 km från Holiday Club Åre
Kostnadsfri parkering
Jättebra hotell, små rum, men rymliga gemensamma utrymmen. Allt man behövde för en fjällsemester mitt i sommaren :)
1 535 kr
      1 193 kr
    10.0 km från Holiday Club Åre
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 8 november 2023

Helt platta kuddar och sängar som hade fungerat bättre som trapets. Stenhårda med en 2cm bäddmadrass. Då är jag ändå nästa 190cm och drygt 100kg. Men gjorde inte minsta nedtryck i sängen.

Frukosten var okej men inte mer.

Datum för vistelsen: november 2023
    Tack Marcus H
    Reservations Holiday Club, Gästservice/reception på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej!

Vad tråkigt att du inte fick en god nattsömn här!
    Ska föra denna information vidare så hoppas jag att vi snart kan erbjuda skönare kuddar o sängar!

Omdömet skrevs 5 november 2023

Mysig lägenhet med bastu och braskamin (ved ingår) vid Åresjön. Nära till upplevelsebadet och morgonsimmet är gratis. Nära till affärer och restauranger. Bil behövs för att komma till de flesta vandringslederna.

Datum för vistelsen: september 2023
    Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
    Tack carina0stersund

Hej Carina!

Vad roligt att höra att du trivts hos oss!
    Varmt Välkomna tillbaka!

Elin
    Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 9 oktober 2023

Vi hade en dålig upplevelse av hotelles faciliteter (poolområdet/sauna-world) där mycket var stängt och ur fukntion, rummets funktioner som kyl och balkongdörr fungerade inte, priser skiljde sig från det som var kommunicerat till oss innan ankomst och framförallt frukosten var en besvikelse, den var överfull trots tidsbokning och man hade ingen chans att få äta av allt man ville pga av låg kapacitet i köket och av dryckesmaskiner som var ur funktion.

Tack 337antona

Hej!

Vad tråkigt att ni inte trivdes hos oss. Men vi tackar för din feedback och återkoppling!

Omdömet skrevs 30 september 2023

Riktigt slitet hotell. Alla bassänger i upplevelsebadet var kalla. Kostade extra att få åtkomst till ”sauna world”. Fanns inget shampo på hotellrummet. Hotellrummet var kallt. Lägg hellre lite extra och bo på exempelvis copperhill istället.

Tack Happiness28835692455

Hej!
    Vad tråkigt att du är missnöjd med din vistelse hos oss, vi tackar för din feedback och tar till oss den så vi kan bli bättre i framtiden!

Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Tämligen slitet hotell som hade kunnat vara bra om det hade underhållits. Bara några fritt valda exempel,
    -> Läckande duschmunstycke på rummet
    -> Badkarsblandaren satt inte fast
    -> Snus i poolen på upplevelsebaded
    -> Mat (från någon som kräkts) i poolen i bastuvärlden
    -> Flera bastu stängda eller med trasiga lampor
    -> Oengagerad personal på både Eatery och Olearys
    Vi påpekade mycket av ovan till personalen i recpetionen som lovade ta tag i det men inget hände under veckanm vi var där. Personligen skulle jag väl ändå kunna tänkt mig att matresterna i poolen skulle åtgärdats till dagen efter, men icke.
    Som ni dock kan se i flera kommentarer innan, så verkar hotellets policy vara att bemöta alla kommentarer och synpunkter med att de skall se över sina rutiner omedelbart agera etc, men faktum kvarstår, inget händer.

Datum för vistelsen: augusti 2023
    Tack Mats F
    Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2023

Hej,
    Tack för att du tar dig tid att skriva några rader. Jag ber om ursäkt att vi inte kunnat leva upp till förväntningarna eller leverera service för att lösa problemen på plats. Jag hör vad du säger och skickar vidare din feedback till berörda ansvariga.
    Jag hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida någon gång i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Alice