Bli belönad med One Key
Agoda.com
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 9 oktober 2023

Vi hade en dålig upplevelse av hotelles faciliteter (poolområdet/sauna-world) där mycket var stängt och ur fukntion, rummets funktioner som kyl och balkongdörr fungerade inte, priser skiljde sig från det som var kommunicerat till oss innan ankomst och framförallt frukosten var en besvikelse, den var överfull trots tidsbokning och man hade ingen chans att få äta av allt man ville pga av låg kapacitet i köket och av dryckesmaskiner som var ur funktion.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack 337antona
Reservations Holiday Club, Gästservice/reception på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej!

Vad tråkigt att ni inte trivdes hos oss. Men vi tackar för din feedback och återkoppling!

Omdömet skrevs 30 september 2023

Riktigt slitet hotell. Alla bassänger i upplevelsebadet var kalla. Kostade extra att få åtkomst till ”sauna world”. Fanns inget shampo på hotellrummet. Hotellrummet var kallt. Lägg hellre lite extra och bo på exempelvis copperhill istället.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Happiness28835692455

Hej!
Vad tråkigt att du är missnöjd med din vistelse hos oss, vi tackar för din feedback och tar till oss den så vi kan bli bättre i framtiden!

Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Tämligen slitet hotell som hade kunnat vara bra om det hade underhållits. Bara några fritt valda exempel,
-> Läckande duschmunstycke på rummet
-> Badkarsblandaren satt inte fast
-> Snus i poolen på upplevelsebaded
-> Mat (från någon som kräkts) i poolen i bastuvärlden
-> Flera bastu stängda eller med trasiga lampor
-> Oengagerad personal på både Eatery och Olearys
Vi påpekade mycket av ovan till personalen i recpetionen som lovade ta tag i det men inget hände under veckanm vi var där. Personligen skulle jag väl ändå kunna tänkt mig att matresterna i poolen skulle åtgärdats till dagen efter, men icke.
Som ni dock kan se i flera kommentarer innan, så verkar hotellets policy vara att bemöta alla kommentarer och synpunkter med att de skall se över sina rutiner omedelbart agera etc, men faktum kvarstår, inget händer.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Mats F
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2023

Hej,
Tack för att du tar dig tid att skriva några rader. Jag ber om ursäkt att vi inte kunnat leva upp till förväntningarna eller leverera service för att lösa problemen på plats. Jag hör vad du säger och skickar vidare din feedback till berörda ansvariga.
Jag hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida någon gång i framtiden.
Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 13 augusti 2023

Hotellet är slitet. Hotellrummen skulle behöva en omfattande renovering av både rum och badrum. Sängen och kuddarna har nog gjort sitt för några år sen.
Badet är väldigt slitet numer. Känns även smutsigt.

Bor på hotellet för att läget är bra men nästa gång blir det nog något annat pga att det börjar vara allt för slitet och ofräscht.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Coastal343277
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2023

Tack för att du tagit dig tid att skriva några rader. Jag skickar dina synpunkter vidare till berörda ansvariga och hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida någon gång i framtiden.
Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Trevliga utrymmen och rum, bra morgonfrukost och restaurangutbud. Duschkabinen på vårt rum var dock reparerad några gånger för mycket och dörrarna ville inte gå att öppna och stänga normalt. Trevlig och tillmötesgående personal men det mesta kostar som sen utcheckning och parkering.

Rumstips: Balkong mot Åresjön på sommaren är att rekommendera.
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack micmanax
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2023

Hej!
Vad fint att höra att ni haft det bra hos oss och fått njuta av utsikt och god frukost bland annat. Vi är också är tacksamma att du uppmärksammar oss på brister du upplevt, vi tar det till oss. Hoppas vi ses fler gånger!