1 440 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 25 apr.
Agoda.com
1 316 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Vio.com
1 365 kr
Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Tämligen slitet hotell som hade kunnat vara bra om det hade underhållits. Bara några fritt valda exempel,
-> Läckande duschmunstycke på rummet
-> Badkarsblandaren satt inte fast
-> Snus i poolen på upplevelsebaded
-> Mat (från någon som kräkts) i poolen i bastuvärlden
-> Flera bastu stängda eller med trasiga lampor
-> Oengagerad personal på både Eatery och Olearys
Vi påpekade mycket av ovan till personalen i recpetionen som lovade ta tag i det men inget hände under veckanm vi var där. Personligen skulle jag väl ändå kunna tänkt mig att matresterna i poolen skulle åtgärdats till dagen efter, men icke.
Som ni dock kan se i flera kommentarer innan, så verkar hotellets policy vara att bemöta alla kommentarer och synpunkter med att de skall se över sina rutiner omedelbart agera etc, men faktum kvarstår, inget händer.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Mats F
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2023

Hej,
Tack för att du tar dig tid att skriva några rader. Jag ber om ursäkt att vi inte kunnat leva upp till förväntningarna eller leverera service för att lösa problemen på plats. Jag hör vad du säger och skickar vidare din feedback till berörda ansvariga.
Jag hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida någon gång i framtiden.

Omdömet skrevs 13 augusti 2023

Hotellet är slitet. Hotellrummen skulle behöva en omfattande renovering av både rum och badrum. Sängen och kuddarna har nog gjort sitt för några år sen.
Badet är väldigt slitet numer. Känns även smutsigt.

Bor på hotellet för att läget är bra men nästa gång blir det nog något annat pga att det börjar vara allt för slitet och ofräscht.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Coastal343277
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2023

Tack för att du tagit dig tid att skriva några rader. Jag skickar dina synpunkter vidare till berörda ansvariga och hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida någon gång i framtiden.

Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Trevliga utrymmen och rum, bra morgonfrukost och restaurangutbud. Duschkabinen på vårt rum var dock reparerad några gånger för mycket och dörrarna ville inte gå att öppna och stänga normalt. Trevlig och tillmötesgående personal men det mesta kostar som sen utcheckning och parkering.

Rumstips: Balkong mot Åresjön på sommaren är att rekommendera.
Tack micmanax
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2023

Hej!
Vad fint att höra att ni haft det bra hos oss och fått njuta av utsikt och god frukost bland annat. Vi är också är tacksamma att du uppmärksammar oss på brister du upplevt, vi tar det till oss. Hoppas vi ses fler gånger!

Omdömet skrevs 24 juli 2023 från mobil enhet

Passerat sina glansdagar. Ca 10 år sedan jag bodde här senast och det som kändes då nytt o fint.
Nu känns det mer som slitet och lite omodernt. Rummen ganska stora.
Entré till badet är bra att det ingår i hotellpriset, men badet är inget jag skulle åka till annars.
Gymet däremot bra. Stort och med härlig utsikt.
Rörigt vid frukosten. Logistik kunde varit bättre. Annars stora utrymmen och gott bröd.
I samma lokal har Eatery sin restaurang på kvällstid. God mat men usel service med uttråkad säsongspersonal.

Rumstips: Lätt att parkera. Passa på att gymma här.
Tack mattias7202
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2023

Hej Mattias,
Tack för att du tagit dig tiden att dela lite synpunkter! Vi är tacksamma för all feedback, glada för att du hade glädje av vårt gym, att du ätit gott och såklart lite ledsna över att vi inte längre kan leva upp till dina förväntningar. Jag delar med mig till berörda avdelningar hos oss och hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida i framtiden.

Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

Väldigt fint läge, med både backar och sjö på sidorna av hotellet. Första gången jag tillbringade några nätter här. Helt okej mat och okej frukost. Hade önskat lite mer utbud utöver det vanliga. Rummet vi fick var ett hund rum, väldigt fint att det finns trots att vi inte behövde det. Ganska slitet rum, tråkigt att det endast fanns tvål ur torky dispenser som skulle användas som både schampo handtvål och ”balsam”. Går att få upp diverse alkoholhaltiga drycker till rummet, mot extra kostnad och om det finns personal som kan ta det till ens rum vilket inte fanns när vi var här.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Wilma H
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej Wilma,
Tack för att du tagit dig tid att lämna lite feedback till oss, det är alltid värdefullt i vårt förbättringsarbete. Jag skickar detta vidare till berörda avdelningar och så hoppas jag vi får chansen att visa oss från vår absolut bästa sida vid ett senare tillfälle.