1 440 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 25 apr.
Frukost ingår
Agoda.com
1 316 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 24 juli 2023 från mobil enhet

Passerat sina glansdagar. Ca 10 år sedan jag bodde här senast och det som kändes då nytt o fint.
Nu känns det mer som slitet och lite omodernt. Rummen ganska stora.
Entré till badet är bra att det ingår i hotellpriset, men badet är inget jag skulle åka till annars.
Gymet däremot bra. Stort och med härlig utsikt.
Rörigt vid frukosten. Logistik kunde varit bättre. Annars stora utrymmen och gott bröd.
I samma lokal har Eatery sin restaurang på kvällstid. God mat men usel service med uttråkad säsongspersonal.

Rumstips: Lätt att parkera. Passa på att gymma här.
Tack mattias7202
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2023

Hej Mattias,
Tack för att du tagit dig tiden att dela lite synpunkter! Vi är tacksamma för all feedback, glada för att du hade glädje av vårt gym, att du ätit gott och såklart lite ledsna över att vi inte längre kan leva upp till dina förväntningar. Jag delar med mig till berörda avdelningar hos oss och hoppas vi får chansen att visa oss från en bättre sida i framtiden.
Vänliga hälsningar
Alice
Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

Väldigt fint läge, med både backar och sjö på sidorna av hotellet. Första gången jag tillbringade några nätter här. Helt okej mat och okej frukost. Hade önskat lite mer utbud utöver det vanliga. Rummet vi fick var ett hund rum, väldigt fint att det finns trots att vi inte behövde det. Ganska slitet rum, tråkigt att det endast fanns tvål ur torky dispenser som skulle användas som både schampo handtvål och ”balsam”. Går att få upp diverse alkoholhaltiga drycker till rummet, mot extra kostnad och om det finns personal som kan ta det till ens rum vilket inte fanns när vi var här.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Wilma H
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej Wilma,
Tack för att du tagit dig tid att lämna lite feedback till oss, det är alltid värdefullt i vårt förbättringsarbete. Jag skickar detta vidare till berörda avdelningar och så hoppas jag vi får chansen att visa oss från vår absolut bästa sida vid ett senare tillfälle.
Vänliga hälsningar
Alice

Omdömet skrevs 10 juli 2023

Jag och min partner spenderade en natt på hotellet. Lobbyn är fin och hotellet ligger väldigt bra vid vattnet, det är nog det som var positivt. Rummet däremot, utöver att det var slitet, säkerhets rep till fönster var av, kaklet i badrummet var det hål i, det fanns ingen shampoo endast tvål motsvarande toalett på en rastplats (gäller både rummen och spa) när jag skulle sätta i laddaren i eluttaget så lossnade hela dosan ur väggen. Slitet är ett milt uttryck. Vi köpte in oss på gym och Sauna world, en bastu visste vi var avstängd varav bättre pris. Det personalen glömde säga var dock att lyset inte fungerade i 60gradiga. Is bastun var trasig, även ångbastu. Frågade även personalen om det fanns shampoo och balsam där och dom intygade att det fanns, det gjorde det inte. Deras spa ser bra ut men verkar ju uppenbarligen behöva renoveras. Kunde köpa att baren var stängd men nära pinsamt att betala för den klena upplevelsen.
Jag skulle beskriva helheten av vistelsen som ett besök på ett ok vandrarhem med frukost.

1  Tack Robin L
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Hej Robin, Tack för er feedback.
Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss och era synpunkter är mycket värdefulla i vårt förbättringsarbete. Vi kommer att se över våra rutiner och ta era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Ni är varmt välkomna att ta kontakt med mig direkt om ni önskar boka en vistelse hos oss igen vid ett senare tillfälle. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 4 juli 2023

Vacker natur. Nära att ta sig ut till fjällvärlden. Bra möjligheter på hotellet med bad, gym, utegym o restaurang. stor lägenhet med kamin o bastu. Trevlig Åre by med bra restauranger o butiker. Med egen bil enkelt att ta sig till andra turistmål som Tennforsen. Denna gång valde vi Trondheim (16-17 mil enkel). Hade även gått med tåg. I lägenheten fanns renoveringsbehov i toalett stolar. I övrigt bra.

Datum för vistelsen: juni 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack tonynorgren1
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2023

Hej Tony, tack för er feedback. Vad härligt att höra att ni haft en fin vistelse. Vi har vidarebefodrat era synpunkter gällande erat badrum till vår Property Manager. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka, vänligen Jennie på Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 25 mars 2023

Hotel är fantastisk allt fungerar bra Tack
Naturligtvis att vi kommer nästa år på vinter Frukosten passar till alla det år jätte mycket mat att välja varm och kal grönsaker ,frukt Och traditioner sinka det var överraskning att smaka på .

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack atolwi800708
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2023

Hej Anna, tusen tack för er feedback. Härligt att höra att ni trivs hos oss och att allt har fungerat bra. Vi önskar er härtligt välkomna tillbaka till oss. Vänligen, Jennie på Holiday Club åre