Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
tonynorgren1
Umeå, Sverige

Miidsommarvecka 2023

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 juli 2023
Vacker natur. Nära att ta sig ut till fjällvärlden. Bra möjligheter på hotellet med bad, gym, utegym o restaurang. stor lägenhet med kamin o bastu. Trevlig Åre by med bra restauranger o butiker. Med egen bil enkelt att ta sig till andra turistmål som Tennforsen. Denna gång valde vi Trondheim (16-17 mil enkel). Hade även gått med tåg. I lägenheten fanns renoveringsbehov i toalett stolar. I övrigt bra.
Datum för vistelsen: juni 2023
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Ser du något problem med det här omdömet?
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front OfficeHoliday Club Åre, svarade på det här omdömet
Svarade 5 juli 2023
Hej Tony, tack för er feedback. Vad härligt att höra att ni haft en fin vistelse. Vi har vidarebefodrat era synpunkter gällande erat badrum till vår Property Manager. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka, vänligen Jennie på Holiday Club Åre
0.3 km från Holiday Club Åre
    50.8 km från Holiday Club Åre
    Restaurang
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 25 mars 2023

Hotel är fantastisk allt fungerar bra Tack
    Naturligtvis att vi kommer nästa år på vinter Frukosten passar till alla det år jätte mycket mat att välja varm och kal grönsaker ,frukt Och traditioner sinka det var överraskning att smaka på .

Tack atolwi800708
    Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2023

Hej Anna, tusen tack för er feedback. Härligt att höra att ni trivs hos oss och att allt har fungerat bra. Vi önskar er härtligt välkomna tillbaka till oss. Vänligen, Jennie på Holiday Club åre

Omdömet skrevs 15 mars 2023 från mobil enhet

Väldigt mysig hotell som har allt man behöver på en skidsemester
    Bekväma sängar
    Fräscha sovrum
    Bra frukost
    Fantastisk pool och bra spaanläggning
    Trevlig och hjälpsam personal
    2 bra restauranger
    100 meter från Åre byn
    Praktiskt med olika bussar för att ta sig smidigt till skidbackarna - det går även att promenera till närmaste lift

Tack PatrickL201
    Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2023

Hej Patrick! Tusen tack för er fina feedback. Härligt att höra att ni trivs hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka. Vänligen, Jennie på Holiday Club Åre.

Omdömet skrevs 7 mars 2023

Kan vara de sämsta hotellsängarna vi någonsin legat i. Stenhårda och av äldre årgång.
    Hotellet är generellt rätt nedgånget med trasiga och smutsiga heltäckningsmattor.
    Hotellrum och badrum i stort behov av uppfräschning!
    Badet är jättefint, men behöver städas!! Grus och smuts i botten av bubbelpoolen och portionssnus i botten av bassängen.
    Ett stort plus för Sats gymmet och närheten till allt i Åre. Supertrevligt aktivitetsrum för mindre barn.
    Frukosten helt ok.
    Undvik att äta på angränsande Olearys 🤢

Tack Malin E
    Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2023

Hej, tack för er feedback. Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss och era synpunkter är mycket värdefulla i vårt förbättringsarbete. Vi kommer att se över våra rutiner och ta era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Ni är varmt välkomna att ta kontakt med mig direkt om ni önskar boka en vistelse hos oss igen vid ett senare tillfälle. Jag hjälper er gärna så att ni får ett trevligt rum och en fin vistelse. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 24 februari 2023

Riktigt bra hotell med närhet till allt. Åre har så mkt mer ett erbjuda än bara skidåkning. Hotellet har en hel del aktiviteter som man kan boka tex snöskovandring, isbad, äventyrsbad och isskulptering.

Datum för vistelsen: februari 2023
    Tack n7vsml9c8s
    Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2023

Hej, Tack för er feedback!Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss
    snart igen. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 24 februari 2023

Hotellet är nedgånget och borde ha renoverats för länge sedan. Lobby, korridorer och rum är i starkt behov av upprustning som borde ha gjorts redan för 10 år sedan. Korridorerna är fulla av skavda forlister, rumsdörrarna har dörrblad som slitits ut för länge sedan (vi hade en 10 mm stor glipa i överkant av vår rumsdörr tex), väggarna är slitna, den ofräscha mattan som ligger över alla golv har en nyans som förmodligen är väldigt långt från hur den såg ut när den var ny. Rummen är väldigt slitna och sängarna likaså. Madrassöverdragen var söndriga och glipade upp. Det råder en allmänt ofräsch känsla pga de slitna lokalerna, även om det förmodligen inte är något större fel på själva städningen. Jag kommer inte tillbaka förrän hotellet fått sig en rejäl upprustning.

Datum för vistelsen: februari 2023
    1  Tack GoldenEnchilada

Hej, Tack för er feedback. Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss och era synpunkter är mycket värdefulla i vårt förbättringsarbete. Vi kommer att se över våra rutiner och ta era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Ni är varmt välkomna att ta kontakt med mig direkt om ni önskar boka en vistelse hos oss igen vid ett senare tillfälle. Med vänliga hälsningar, Jennie
    Holiday Club Åre