Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Malin

Helt ok, men ingen höjdarupplevelse

2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 mars 2023
Kan vara de sämsta hotellsängarna vi någonsin legat i. Stenhårda och av äldre årgång.
Hotellet är generellt rätt nedgånget med trasiga och smutsiga heltäckningsmattor.
Hotellrum och badrum i stort behov av uppfräschning!
Badet är jättefint, men behöver städas!! Grus och smuts i botten av bubbelpoolen och portionssnus i botten av bassängen.
Ett stort plus för Sats gymmet och närheten till allt i Åre. Supertrevligt aktivitetsrum för mindre barn.
Frukosten helt ok.
Undvik att äta på angränsande Olearys 🤢

Datum för vistelsen: mars 2023
2,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front OfficeHoliday Club Åre, svarade på det här omdömet
Svarade 8 mars 2023
Hej, tack för er feedback. Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss och era synpunkter är mycket värdefulla i vårt förbättringsarbete. Vi kommer att se över våra rutiner och ta era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Ni är varmt välkomna att ta kontakt med mig direkt om ni önskar boka en vistelse hos oss igen vid ett senare tillfälle. Jag hjälper er gärna så att ni får ett trevligt rum och en fin vistelse. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre
    4 561 kr
Pool
    1 537 kr
0.5 km från Holiday Club Åre
Kostnadsfri parkering
Jättebra hotell, små rum, men rymliga gemensamma utrymmen. Allt man behövde för en fjällsemester mitt i sommaren :)
    1 495 kr
    955 kr
10.0 km från Holiday Club Åre
Visa fler hotell i Åre
Omdömet skrevs 24 februari 2023

Riktigt bra hotell med närhet till allt. Åre har så mkt mer ett erbjuda än bara skidåkning. Hotellet har en hel del aktiviteter som man kan boka tex snöskovandring, isbad, äventyrsbad och isskulptering.

Tack n7vsml9c8s
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2023

Hej, Tack för er feedback!Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss
snart igen. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 24 februari 2023

Hotellet är nedgånget och borde ha renoverats för länge sedan. Lobby, korridorer och rum är i starkt behov av upprustning som borde ha gjorts redan för 10 år sedan. Korridorerna är fulla av skavda forlister, rumsdörrarna har dörrblad som slitits ut för länge sedan (vi hade en 10 mm stor glipa i överkant av vår rumsdörr tex), väggarna är slitna, den ofräscha mattan som ligger över alla golv har en nyans som förmodligen är väldigt långt från hur den såg ut när den var ny. Rummen är väldigt slitna och sängarna likaså. Madrassöverdragen var söndriga och glipade upp. Det råder en allmänt ofräsch känsla pga de slitna lokalerna, även om det förmodligen inte är något större fel på själva städningen. Jag kommer inte tillbaka förrän hotellet fått sig en rejäl upprustning.

1  Tack GoldenEnchilada

Hej, Tack för er feedback. Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss och era synpunkter är mycket värdefulla i vårt förbättringsarbete. Vi kommer att se över våra rutiner och ta era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Ni är varmt välkomna att ta kontakt med mig direkt om ni önskar boka en vistelse hos oss igen vid ett senare tillfälle. Med vänliga hälsningar, Jennie
Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 23 februari 2023

Nära till byn med affärer, restauranger, caféer och pubar.
Tillgång till äventyrsbadet (morgonsim) för RCI-medlemmar.
I lägenheten var det kallt på golvet så ta med tofflor.
Ved finns till lägenheterna.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack carinaostersund

Hej Carina, Tack för er feedback! Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen. Med vänliga hälsningar, Jennie, Holiday Club Åre

Omdömet skrevs 16 februari 2023

Det är helt ok men en känga till att det verkligen är undermåligt städat både på hotelrum och utsidan där det rent utsagt är ofräscht. Ingången vi använde på sidan mot station var en soptipp. För priset på 2500 /natt borde standarsen motsvara 👍
Men annars helt ok

Tack Anna R

Hej Anna, tack för er feedback. Vi hoppas ni hade en fin vistelse hos oss. Ber verkligen om ursäkt om det varit ostädat, inte alls okej, Har sänt vidare era synpunkter till vår städavdelning. Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss vid ett senare tillfälle. Vänligen, Jennie på Holiday Club i Åre.

Omdömet skrevs 5 februari 2023

Mysig lägenhet nära sjön med altan och loft. Bra utrustad lägenhet, stor bastu och fin utsikt över sjön. Det blir väldigt varmt i lägenheten när man eldar i kaminen tyvärr. Bra parkering och trevlig oersonal. Tillgång till bagagerum. Toppen!

Datum för vistelsen: januari 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Marie S
Reservations Holiday Club, Guest Services / Front Office på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2023

Hej Marie, Tack för er feedback! Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen. Vänligen, Jennie på Holiday Club Åre