eDreams158 US$
Priceline166 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Bra hotell mitt i Åre.
Väldigt bra för barn med mycket att göra på hotellet samt närheten till allt i byn o liftarna.

Städningen av rummet kunde varit bättre men i övrigt så va vi nöjda.

God mat på Grow, och frukosten va helt ok.

Tack JimmyBerGman
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Stort rum, hårda sängar, luktar fruktansvärt på badrummet (kloak typ).
Låter som man är på tågstationen så bättre ljudisolering hade varit önskvärt.
Bra gym, helt okej bad.
Frukosten var bedrövlig, man fick leta för att hitta bröd som inte var stenhårt, påläggen låg i högar så det var svårt att ta, dåligt skyltat, grädden var vispad till smör, smoothie och ingefära shots tog slut tidigt och det gick tydligen inte att göra mer.

Tack Oleo9791
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Vi uppskattade att ha nära till allt och badet var super för barnen. Förutom något i vattenrutschkanan som stod upp och gjorde hål på mina badkläder och gav mig ett mindre sår. Rummen är rena men mycket trasigt.
Saker som var trasigt på vårt rum:
- Avloppet i handfat dåligt vid incheckning, lade av helt dag 2. Vi gjorde rent vattenlåset men hjälpte inte. Vattnet sjönk inte undan alls.
- hölje saknades på eluttag. Under all kritik då vi bodde i ett familjerum och det var förenligt med livsfara om barnen råkat stoppa fingrarna där.
- lås trasigt på ytterdörr.
-lås trasigt på balkongdörr.
- sängar stenhårda och gnisslande då man rörde sig så man väckte varann.
- hårtork fungerade bara i nån minut sedan slog något överhettningaskydd till och den blåste knappt alls.
- skåpet för värdesaker var låst och vi fick be receptionen komma och öppna det.

Tack 841mskl
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Städat och rent men extremt lyhört. Rummet var slitet och duschen skållade en vid minsta justering. Trycket var dåligt. Betalde extra för sjöutsikt och det drar upp betyget för de billiga rummen har riktigt tråkig utsikt. Mysig balkong att hänga på och mkt att göra på hotellet, rekommenderar bastudelen starkt även om en del grejer var stängda och inte fungerade. Frukosten var rörig och snålt tilltagen med covid som ursäkt. Föedigbredda mackor men resten var buffé så ändå köer och trångt. Få alternativ att välja på så mkt köer till det. Vi hade tre frukostar men var bara där första morgonen och avbröt eftersom det var så mycket folk och det hostades överallt. Valde att köpa frukost ute istället, både bättre och säkrare. Sjysst hotell för barnfamiljer men väldigt lyhört och svårt att sova. Mkt att göra med utegymmet, badhus , minigolf mm.

Tack enilss131665
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Ni behöver verkligen renovera ert hotell. Fantastiskt läge men rummen lämnar mycket att önska. Dåliga sängar, draperier som är dammiga och ofräscha. Mörkläggningsgardiner som inte täcker fönstret. Städningen är nog det sämsta vi har varit med om, de tömde inte papperskorgen i badrummet, fyllde inte på kaffe och te. Bytte inte handdukar, det ända de gjorde var att bädda sängen och då tycker inte jag att det är städning.
Frukosten bestod av olika yoghurt, fil, blåbär, mango och olika fröer och flingor så det var ok men de färdigbrädda bullarna var antingen torra eller sega. Att man inte har återgått till buffén är konstigt eftersom om man vill ha rostat bröd så går det bra att ta brödet själv oc sedan bre det med smör som står framme och ost och marmelad så det blir lite ologiskt.
Så, nej, tyvärr rekommenderar vi inte detta hotellet som det ser ut nu men läget är fantastiskt så om de renoverar så kan vi mycket väl tänka oss att bo där igen.

Tack ninas620