Kostnadsfri avbokning till den 21-05-28
SPARA 9 US$
Priceline161 US$
Agoda.com162 US$
Omdömet skrevs 7 mars 2021 från mobil enhet

Vi firade sportlov på Holiday Club tisdag till lördag och gillade verkligen detta trevliga aktivitetshotell mellan Åresjön och järnvägsstationen. Åre by är bara ett stenkast bort och skidliftarna ytterligare några steg bort.
I den luftiga, hemtrevliga lobbyn brinner en hemtrevlig brasa, SATS-gymmet är fint och det erbjuds olika träningsklasser och aktiviteter varje dag. Jag bokade in mig på yoga som var magisk med utsikten över sjön. Även badet är fint, även om bastuavdelningen höll cornona-stängt.
Personalen i såväl reception som matsal var toppen - trevliga och service-minded. Tid för frukost och middag förbokades, vilket gjorde att endast få gäster var där samtidigt. Vi bokade till middag för vår vistelse och är mycket nöjda med det. Kvällsmaten, förrätt och varmrätt, höll god klass och det var skönt att hänga på hotellet efter en dag i snön.
Rummen är rymliga, kanske i lite behov av uppfräschning av ytskikten, men helt ok. Tyvärr fanns inga familjerum för fyra, så vi hade två dubbelrum med utsikt över byn och bergen. Rummen med utsikt över sjön hade balkong i söderläge och det kan vi nog vilja unna oss nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 208tinal

Hej Tina!

Åå så fint du skriver! Tack snälla för de fina orden! Det känns som ni verkligen hunnit med allting från aktiviter till gym och bad, precis som vi önskar att våra gäster skall uppleva boendet hos oss!

Jag vill passa på att slå ett slag för sommaren i Åre. Helt fantastiksa möjligheter till cykling och vandring och vid Åresjön det kommer finnas möjligheter till både SUP paddling och kajak. Magiska sommarkvällar väntar!

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 mars 2021

Bra tränings och badmöjligheter med lagom med folk. Många olika aktiviteter att välja på. Rekommenderar topptur med Fransmannen Adriene, en riktig höjdare på resan. Bra frukost och utsökt 2 rätters meny hela vistelsen.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Johan B
Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Servicen var mycket dålig, otrevliga och arroganta. Vi upplevde att de inte brydde sig om gästerna och heller inte va så sugna på att hjälpa till. Vi kommer aldrig bo här igen och jag rekomenderar inte detta hotell.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack J8707LMmartinh

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och låter oss veta hur du känner.
Jag blir förvånad och lite ledsen över att du upplever att du inte fått den service du förtjänar.

Åersonals bemötande lyfts väldigt ofta som ett att våra styrkor och därför skulle jag uppskatta om du vill maila oss lite mer information om det som skett. Om du har en lite stund över får du jättegärna göra det till hotelreception.are@holidayclub.se
Märk det gärna med "Jenni, gästfeedback via Tripadvsior"

Tusen tack !

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 24 februari 2021

Mycket fint boende med bra bekvämlighet. Två toaletter, dusch, bastu, öppen spis, bra kök och trevlig vardagsrum. Tyvärr inte gångavstånd till skidsystemet. jag provade en gång, men det var för långt för barnen att gå i pjäxor bärandes på skidutrustning.

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack k97grjo

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om oss!

Vad roligt och höra att ni trivdes hos oss!
Jag förstår att det blir knepigt med barnen att ta sig med all utrustning till backen.
Kanske skidbussen som gå bara 200 m från hotellet eller bilen fungerar bäst då.

Jag hoppas vi ses igen!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 18 februari 2021

Rekommenderas starkt för alla åldrar för finns ngt för alla och framförallt skidåkningen på alla nivåer!
Restauranger i hög klass, i backarna och i byn samt väldigt bra aktiviteter och skidskolan ska ha extra beröm

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack fredrik7510

Hej Fredrik!

Så otroligt glad jag blir av att läsa sin recension på oss!
Vad kul och läsa att ni hade en fin upplevelse och tyckte om maten hos oss!

Välkommen tillbaka!