eDreams
Travelocity153 US$
Destinia.com
Agoda.com162 US$
Omdömet skrevs 3 mars 2021 från mobil enhet

Servicen var mycket dålig, otrevliga och arroganta. Vi upplevde att de inte brydde sig om gästerna och heller inte va så sugna på att hjälpa till. Vi kommer aldrig bo här igen och jag rekomenderar inte detta hotell.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack J8707LMmartinh

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och låter oss veta hur du känner.
Jag blir förvånad och lite ledsen över att du upplever att du inte fått den service du förtjänar.

Åersonals bemötande lyfts väldigt ofta som ett att våra styrkor och därför skulle jag uppskatta om du vill maila oss lite mer information om det som skett. Om du har en lite stund över får du jättegärna göra det till hotelreception.are@holidayclub.se
Märk det gärna med "Jenni, gästfeedback via Tripadvsior"

Tusen tack !

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 24 februari 2021

Mycket fint boende med bra bekvämlighet. Två toaletter, dusch, bastu, öppen spis, bra kök och trevlig vardagsrum. Tyvärr inte gångavstånd till skidsystemet. jag provade en gång, men det var för långt för barnen att gå i pjäxor bärandes på skidutrustning.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack k97grjo

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om oss!

Vad roligt och höra att ni trivdes hos oss!
Jag förstår att det blir knepigt med barnen att ta sig med all utrustning till backen.
Kanske skidbussen som gå bara 200 m från hotellet eller bilen fungerar bäst då.

Jag hoppas vi ses igen!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 18 februari 2021

Rekommenderas starkt för alla åldrar för finns ngt för alla och framförallt skidåkningen på alla nivåer!
Restauranger i hög klass, i backarna och i byn samt väldigt bra aktiviteter och skidskolan ska ha extra beröm

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack fredrik7510

Hej Fredrik!

Så otroligt glad jag blir av att läsa sin recension på oss!
Vad kul och läsa att ni hade en fin upplevelse och tyckte om maten hos oss!

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 7 januari 2021 från mobil enhet

Bra SPA och frukost. Med tanke på det relativt höga priset kunde städningen vara bättre. Bara varannan dag och inte ens då så noggrann. Bra service och bemötande i receptionen. Bra möjlighet att checka ut på morgonen och sedan lämna bagage och byta om efter en dags skidåkning.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack petere723
Omdömet skrevs 9 december 2020

Vi bor ofta här, detta var första gången i hus 7. Det var väldigt varmt i lägenheten, gick inte att öppna fönster.26 grader varmt är alldeles för varmt för oss. Mysig uteplats. Lite snålt med utrustning i köket, saknade kavel, småskålar. Sköna sängar och täcken. Mysig bastu

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Dreamer738283