Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
Travelocity202 US$
Trip.com274 US$
FindHotel202 US$
Omdömet skrevs 9 december 2020

Vi bor ofta här, detta var första gången i hus 7. Det var väldigt varmt i lägenheten, gick inte att öppna fönster.26 grader varmt är alldeles för varmt för oss. Mysig uteplats. Lite snålt med utrustning i köket, saknade kavel, småskålar. Sköna sängar och täcken. Mysig bastu

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Dreamer738283
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Andra gången på detta hotell och trivs bra!
Det är fint, välstädat och rymliga rum (trots att jag väljer det billigaste).
Maten är bra, älskar deras havregrynsgröt! Alltid nybakt gott bröd.
Gillar sauna world, där hänger jag och inte i äventyrsbadet.
Bra läge i Åre by. Nära till allt.
Serviceinriktad personal som både hjälper med tips och för att man ska få den bästa upplevelsen på hotellet.

Sats är också riktigt bra!
Ett hotell för dig som gillar att röra på dig samt ha närhet till Åre by.

1  Tack 34evaf
Omdömet skrevs 10 oktober 2020

Hotellet är väldigt slitet. Sängarna var bedrövliga. Det luktade avlopp i hela rummet trots att vi påpekade detta gjordes det inget. Dörrarna till duschen gick knappt att stänga och när de var stängda var det svårt att öppna dem. Mycket litet utbud på frukosten. När maten tog slut fylldes det inte på.

1  Tack 717ullas
Miranda Ericsson, Other på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Tack för din feedback! Vi beklagar att vistelsen inte levde upp till era förväntningar och kvaliteten på sängar etc var undermålig. Vi tar med oss er feedback och kommer att gå igenom bristerna ni nämner. Om ni önskar boka en vistelse hos oss igen är ni varmt välkomna att ta kontakt med mig så ska jag göra mitt bästa för att säkerställa att ni får ett trevligt rum. Mvh Miranda Ericsson miranda.ericsson@holidayclub.se

Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Hotellet känns som ett typiskt familjehotell, stort och opersonligt. Rummen är rena men något slitna och med fläckar på gardiner, tak och sängöverdrag. Hotellet erbjuder spa, pool och gym. Den vanliga poolavdelningen är toppen för barn men inte vuxna. Frukosten är fräsch och med mycket att välja mellan, toppen inför en vandrings- eller skiddag. Generellt ett bra hotell men lite för dyrt för den standard man får.

Tack olliesn
Miranda Ericsson, Other på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2020

Hej! Tack för din feedback. Vi är glada att höra att ni trivdes hos oss och tar med oss feedbacken om slitaget du beskriver. Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 6 september 2020

Mkt trevlig vistelse med supergod frukost och barnen älskade badet. Familjerummet var helt okej även om det var lite i minsta laget.

- Frukosten
- Badet
- Personal och service
- Närheten till allt

- Sängarna var stenhårda
- Förstår inte riktigt upplägget av omklädningsrummen. Mix, herr och dam är i samma lokal men duscharna är separat vilket gör det knepigt med av- och påklädning osv.

Helt klart värt ett besök!

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Sanandra35
Miranda Ericsson, Other på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Hej, tack för er feedback! Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi tar med oss synpunkterna gällande sängarna och ska försöka bli tydligare i skyltningen i våra omklädningsrum. Varmt välkomna tillbaka till oss. Mvh Miranda