Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Bokade ett rum på Holiday Club i Åre via Secret Escape med kraftig rabatt för 2 nätter inkl frukost och middag.
Rummet vi fick hade det sämsta tänkbara läget med järnvägsstationen och parkeringen som utsikt. Vi uppgraderade med en tilläggskostnad och fick ett rum med bra läge och balkong dessutom. Men Balkongdörren gick inte att låsa och duschdörren trasig och service urusel.

Frukostbuffen var helt OK men den middag vi hade betalt för - en tvårätters middag var under all kritik. Vi hade inte möjlighet att välja från menyn utan fick bara veta vilken förrätt resp huvudrätt vi skulle få. Då en av oss inte äter fläskkött blev det ett vegetariskt alternativ - även denna rätt hamnade på oätliga listan.

Kommer man som gäst via Secret Escape blir man behandlad som en andra klassens medborgare. Vi har erfarit detta en gång tidigare på ett annat hotell i ett annat land.

Vår rekommendation är självklart att undvik att köpa ett hotellboende via Secret Escape.

Holiday club i Åre är tyvärr inte en heller en plats vi kommer att rekommendera till vår bekantskapskrets och inte heller på denna site.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Birgitta B
LinusH196, Manager på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2018

Hej Birgitta! Tack för din återkoppling. Vad tråkigt att du inte är nöjd med din vistelse. Angående maten så får du gärna utveckla lite mer med synpunkter via mail. Du når mig på linus.hakansson@holidayclub.se. Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och din feedback är viktig för oss. Vi tycker det är tråkigt att ni känner er fel bemötta för att ni bokat genom Secret Escapes, självklart gör vi ingen skillnad på gäst och gäst. Vi hoppas verkligen vi får chansen och visa oss från vår bästa sida om ni kommer tillbaka.

Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Helt ok hotell som riktar sig till den aktiva familjen. Dock börjar hotellet kännas lite slitet och framförallt är badet snart i behov av en uppdatering. Läget är perfekt, nära till allt. Personalen var hjälpsamma med frågorna vi hade.

Tack urdand
mirandaericsson, Operations Manager på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej! Tack för din uppdatering. Vi är glada att höra att ni trivdes på vårt hotell och att ni fick ett trevligt bemötande av vår personal. Vi tar med oss era synpunkter gällande badet. Önskar er en fortsatt fin sommar och välkommen tillbaka till oss och Åre igen! Mvh, Miranda Ericsson

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Bodde här 1 vecka, bokade då alla stugor var uthyrda. Hotellet är massivt i storlek då det även har ett badhus i stort sett. Trevligt rum, stort och utsikt över skidbackarna. Det ligger väldigt smidigt om man kommer med tåg.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 813jonase
mirandaericsson, Operations Manager på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Hej! Tack för din feedback. Vi är glada att höra att ni trivdes hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka. Mvh, Miranda Ericsson

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Det mesta finns badet och gymmet ingick i vårt pris likaså diverse aktiviteter som det tyvärr var svårt att få plats på.
Frukosten godkänd likaså rummet och badet. Trevlig personal och läget riktigt vackert vid vattnet.

Tack 650andersb
mirandaericsson, Operations Manager på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Hej! Tack för er feedback. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi beklagar att det var svårt att få plats på aktiviteterna. Det fina vädret har gjort att det har varit superstort tryck på bokningen till dessa och vi har satt in extrapass varje vecka för att täcka behovet. Tyvärr har det inte riktigt räckt till vilket vi beklagar. Vi hoppas att ni trots detta hade det bra och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss och Åre igen! Mvh, Miranda Ericsson

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt och det finns gott om aktiviteter.
Vi badade, gymmade, bowlade och spelade minigolf inne på hotellet.
Bad och gym samt frukost ingick men resten håller 'Stockholms-priser'.

Tyvärr så var hotellstädningen undermålig och frukosten medelmåttig, personalen hade svårt att hinna med att plocka undan disk och fylla på mat.

Tack 720tedn
mirandaericsson, Operations Manager på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hej! Tack för er feedbak. Vi hoppas att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Roligt att höra att ni uppskattade aktiviteterna vi har att erbjuda. När det gäller städning och frukost så beklagar vi att det inte levde upp till era förväntningar. Vi tar till oss av er feedback och kommer att ta det vidare med berörda avdelningar. Önskar er en fortsatt trevlig sommar och varmt välkomna tillbaka. Mvh, Miranda Ericsson