“Hummer”

Rankad som nr 8 av 95 Restauranger i Pizzo
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 maj 2016 från mobil enhet

Att gå hit och äta är en fantastisk upplevelse de serverar enbart fisk och skaldjur vi åt en middag med hummer och spagetti fantastisk gott med ett glas vin toppen gott

Tack LeifR2013

Omdömet skrevs 1 april 2016 från mobil enhet

Jätte god mat vi beställde hummer med spagetti det var fantastiskt gott färsk hummer , helt otroligt och så gott!!
Den här restaurangen rekommenderar vi de har bara fisk och skaldjur på menyn.
Besök den när ni kommer till Pizzo

1  Tack LeifR2013
Omdömet skrevs 18 februari 2016

Fantastiskt charmigt ställe med en meny som ändras från dag till dag pga av fiskfångst.
Litet men perfekt för ett romantiskt par. Servitören pratade bara italienska. Maten var fantastisk

Tack Catrine S
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

En familjär restaurang, mycket mjuk och trevlig personal, Ett suveränt fisk och skaldjurs ställe!Bra lokala viner rekomenderas av dem.
Lätt att missa då skylten ute är anspråkslös.

1  Tack Efva S
Omdömet skrevs 5 augusti 2015 från mobil enhet

Goda fiskrätter tillagade på detta gemytliga ställe. Ett stort plus till den leende servitören som var charmig. Bra vin sortiment och fisken tillagad perfekt ! Svårt att tillaga svärdfisk och tonfisk rätt men detta ställe klarade av det.

Tack Italiano187849

Resenärer som tittade på Ristorante La Lampara tittade också på

Pizzo, Province of Vibo Valentia

Besökt Ristorante La Lampara? Berätta vad du tyckte!