“Trevlig självhushållning i by på landet”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Elisabeth ...
Järna
1 omdöme
“Trevlig självhushållning i by på landet”
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

Vi blev glatt överraskade över detta boende som är så bra utrustat. Det finns både tvättmaskin och diskmaskin, en fin uteplats och bra parkering för bilen. Det finns utrustning för barnfamiljen som barnstol och barnsäng. Ägaren är vänlig och hjälpsam och grannarna med. Montségur är en mycket liten by som bjuder på fina naturupplevelser och gott bröd. Man behöver en bil, matbutik finns ca 10 km bort i Lavelanet och bussen går mycket sällan. Vi vandrade dagsturer och åkte runt med bil till utfärder i närområdet.

Vi kommer gärna tillbaka igen!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera