“En gång aldrig mer ”

Rankad som nr 1 av 3 Kaffe och te i Protaras
Bra för: Familjer med barn
Bra för: Familjer med barn
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

En tisdagskväll vid 9 tiden lite sugna på glass/dessert tyvärr råka vi kliva in på detta ställe, servicen så dålig men sälja vatten kan dom efter en lång väntan fick två av oss fem in våra glassar övriga fick sina när vi ätit upp. Ganska billiga glassar men inte värda väntan och pris. Välj ett annat ställe

Tack MagnusLe
Louispapageorgiou, Owner på Di Capilla Seaside Stories, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017

Thank you very much for for your review !l apologies if something negative happen

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Testade detta stället lite för sent tyvärr, nu är det dock tredje gången jag äter denna club sandwich! Extremt roliga, vänliga och hårt jobbande personal!

Tack OnAir719763

Thank you very much for for your review !! See you back soon !!!

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo var här och åt lunch flera gånger under vår vistelse på Cypern. Fräsch och god mat, framförallt club sandwich som till och med gick att delas på två. Utsikten över havet var fantastisk och i den heta värmen fläktade det skönt. Servitören var supertrevlig och kom exakt ihåg vår beställning dagen efter. Rekommenderas starkt!

Tack jonnag546

Thank you very much for your review see you back soon

Omdömet skrevs 13 oktober 2016 från mobil enhet

God mat, goda drinkar, stor lekpkats för barnen och fantastisk utsikt! Personalen trevlig och barnkär.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Tobias L
Louispapageorgiou, Owner på Di Capilla Seaside Stories, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2016

Thank you very much for your review see you soon again !!

Omdömet skrevs 18 maj 2016

DI Capilla var en mkt trevlig restaurang utmed strandpromenaden i Figtreebay, såväl läget som maten och personalen var helt fantastiskt. Efter många semestrar på Gran Canaria, upplevde vi detta som mkt mer äkta. Ingen påträngande personal men vänliga, glada och trevliga! Den grekiska musiken höjde stämningen och gav en fantastisk semesterkänsla!

Datum för besöket: april 2016
Tack Lottsi58
Louis P, Owner på Di Capilla Seaside Stories, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2016

thank you very much!!!!!!!!!!

Resenärer som tittade på Di Capilla Seaside Stories tittade också på

Besökt Di Capilla Seaside Stories? Berätta vad du tyckte!