Spara

Mer information
från 77,53 US$
Mer information
Omdömet skrevs 30 september 2020

Finaste plats för att resa med barn- mjuk guld sand, bra ingång i vatten. Vuxna kan simmarund ö och njuta undervatten värld!

Tack Anna J
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Flera uthyrare av solsängar. Vi hyrde inte så vi vet inte priset. Vi hyrde jetski och pedalbåt till ok pris. Vattnet var varmt, härligt och rent.

Tack U5705SLmariab
Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Har varit på Cypern sedan 1987
Ca 18-19 gånger
Vattnet i havet klart och bäst i Europa
Börjar vara hemskt mycket turister överallt på dom guldpärlor vi brukar besöka agia Tekla ,konos makronisos och några andra stränder
Även i oktober
Vi brukar hyra bil åka till trodosberget
Jättefin resa genom byarna fina matställen
Gjorde en tur till Nicosia ett år men det är för varm 43-45 grader med hyrbil sedan ner till Limassol kollade lite vid gamla hamnen
Vi får kolla lite västerut på Cypern framöver
Pafos,Polis
Vi får se till hösten 2020
Med ving hoppas jag

Tack Tommy N
Omdömet skrevs 11 oktober 2019 från mobil enhet

Vacker miljö men massor av folk. Svårt att känna att man hade semester. Bra med solstolar för dem som vill betala dyrt för det.

Tack tittiu2015
Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Härlig strand o fint vatten. Billiga solstolar.
Bra strandpromenad. Många matställen.
Roliga aktiviteter med båtar o skärmflygning.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack ritasvenssonprivat