“Utmärkt ”

Nissiotis Beach Restaurant
Rankad som nr 22 av 143 Restauranger i Protaras
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig personal. Rekommenderas!

Vi Beställde många olika maträtter och var inte missnöjda med någon.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Andyjak76
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2017

Thank you! !

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Super god mat. Snabb service. Lyhörd personal. Normala priser. Kycklingfilé m b,sås pommes 8.50euro kycklingsoppa 4.50 .omelett med ost o lök stor portion 6.50. Café Baileys 3.50. Biff/stek med vad man vill 19.50. Moussaka hemlagad godast i hela stan 10.50 med sallad. Ät där ni blir inte besvikna. Otroligt gullig personal.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Anki D
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Thank you very much! !!

Omdömet skrevs 2 november 2016

Strandrestaurang med både servering och take away.
Superfräsch mat, mycket god och riklig! Trevlig personal.Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Anna C
Omdömet skrevs 23 september 2016

Underbart god file ( medium) med den mest fantastiska bakad potatis jag någonsin ätit.
Mycket trevlig personal bra service. Provade nästan hela menyn allt smakade utmärkt.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack Peder D
Omdömet skrevs 11 augusti 2015

Perfekt ställe på stranden för att ta lunch. Snabb och lyhörd personal. Mycket vällagad mat! Snabb service.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Mollypollydolly

Resenärer som tittade på Nissiotis Beach Restaurant tittade också på

Besökt Nissiotis Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!