“Rekommenderas!”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Rekommenderas!”
Omdömet skrevs 19 augusti 2015 för en vistelse i augusti 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastisk takterass, nära till havet/stranden samt restauranger längs strand promenaden. Alla bekvämligheter i lägenheten inkl. Master bedroom med eget badrum. Rekommenderas varmt! Hit återvänder vi gärna:)

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 15 2017
Tack Joanna!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera