Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Superfin”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

4 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Superfin”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i februari 2020

Jättefin, fräsch lägenhet. Supersköna sängar. Balkong med sol nästan hela dagen. Lugnt och fint område, nära till stranden.

Datum för vistelsen: februari 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 5 2020
Tack Bibbi och välkommen tillbaka!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera