“En fantastisk lägenhet med allt och lite till”
Stor terrass
Sköna solsängar för lata dagar på terrassen Den 50 kvm stora terrassen har både bergsutsikt och havsutsikt.nDessutom söderläge.
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Stor terrass
Sköna solsängar för lata dagar på terrassen
Det finns både parasoll och markis för välbehövlig skugga
Den fantastiska utsikten från terrassen.
Vardagsrummet har en laoungedel, TV, wi-fi
Vardagsrummet har en matdel samt utgång direkt till den enorma terrassen
Master sovrum - otroligt bekväma sängar
Master sovrum med stor kontinentalsäng och bekvämt kuddprogram.
Två enkelsängar i sovrum 2.
Badrum med badkar, bidé och toalett
Hallen är generös och välkomnande
Köket är rymligt och helt nyrenoverat. Här finns ugn i bra arbetshöjd, tvåttmaskin, diskmaskin mm
Stort och bra kök som även rymmer ett mindre matbord
Utsikt över havet och staden från vår stora terrass
Pool på gården där inga bilar är
Stort poolområde med separat barnpool
Huset är nytt och fräscht. Framsida
Baviera golf ligger knappt 2 km från våningen
Ta en katamarantur, kanske får ni se vilda delfiner
Fyren i Torre del Mar är ett fint landmärke
Bred strand med både sand och palmer
Sommarmarknad i Torre del Mar
Kyrkan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Venture29 ...
1 omdöme
“En fantastisk lägenhet med allt och lite till”
Omdömet skrevs 11 april 2018 för en vistelse i december 2017

En fantastisk lägenhet med perfekt läge bara ett stenkast från stranden, matbutik och annan service. Precis allt man kan tänkas behöva finns i lägenheten och lite till. Vi hyrde lägenheten tre veckor i december/januari och hade strålande sol alla dagar utom två. Det är lä och sol hela dagen på den stora härliga terrassen så trots att vi var där mitt i vintern kunde vi sola och njuta i loungemöblerna i princip varje dag. Och utsikten på nyårsafton med alla fyrverkerier var fantastisk.
Ett annat plus är tillgången till garageplats i källaren och att det är så enkelt att snabbt köra ut på motorvägen från lägenheten. Vi gillar verkligen Torre del Mar, inte minst för det perfekta läget nära Malaga, bergen och flera nationalparker men också för att Torre känns väldigt genuin och spansk.Vi återvänder gärna om vi får.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 12 2018
Tack Anna för de trevliga orden.
Ja visst är det så att Torre del Mar är en genuin spansk stad som är lätt att förälska sig i.
NiclasS98
1 omdöme
Omdömet skrevs 13 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 14 2018
Hi,
thanks for the review.
I am glad that you and the boys had time to visit Aquavelis water park.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera