“Magiskt ”

Börje Olssons Skafferi
Rankad som nr 7 av 41 Restauranger i Simrishamn

Helt magisk buffé, medelhavsinspirerad .! Mycket trevlig personal som ser till att du trivs och kan hålla säkert avstånd. Kommer tillbaka varje gång vi besöker Simrishamn

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Carina K

Omdömet skrevs 21 oktober 2020

Åt en riktigt god lunchbuffé! Har längtat efter den sedan vi var här sist för 4 år sedan! Kommer tillbaka igen!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack monal106
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Bästa lunchen!!
Var här med familjen och åt lunch innan vi skulle vidare på Österlen. Så god buffé! Massor av goda rätter! Önskar att detta låg närmare där jag bor! Då jag hade ätit lunch där varje dag!!

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack Sassla
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god buffe. Suveränt för vegetarianer. Goda pajer och fräscha tillbehör.
Trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Tobbezars
Omdömet skrevs 14 maj 2020

Väldigt god och smakrik lunchbuffé. Ost och charkdisken skulle kunna ruinera vem som helst, inte för att det är överpriser men pga av utbudet. Allt som man behöver till picknicken på stranden!

Datum för besöket: maj 2020
Tack elisabethb483

Resenärer som tittade på Börje Olssons Skafferi tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt Börje Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!