Flamencolägenhet Flamencolägenhet
Jungfrukammare
Jungfrukammare
Barocklägenhet
Barocklägenhet
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

29 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 54 hjälpsamhetsröster
“Bra läge”
Omdömet skrevs 26 juni 2016 för en vistelse i juni 2016

Läget är så centralt man kan önska men ändå lugnt och tyst. Den lilla uteplatsen med ett cafe'bord i skuggan var härlig i den nästan 30-gradiga värmen vi hade i två dagar och lägenhetens två stora rum var bra. Men vad var det då som som sänkte ett möjligt toppbetyg? Jo det faktum att vad som kunde varit en varsam restaurering av ett fantastiskt "townhouse" istället blivit ett hop-plock av målade vävtapeter, gamla möbler och ett pentry med secondhand-känsla. Rent och snyggt (nästan i alla fall då sovrummet verkade glömt i senaste städningen) och ett fräscht badrum var dock positivt.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera