Nordic Sea Winery Showroom vinbar & restaurang
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Jobbade sig ikapp

Vi var något sena till starten och missade ca 5 min av inledningen. Pga detta fick vi dålig ... läs mer

Omdömet skrevs 26 oktober 2019
Göran V
Kristianstad, Sverige
från mobil enhet
En mycket trevlig kväll med god mat!

Hade köpt ett paket med guidning i anläggningen och vinprovning som avslutades med en trerätters ... läs mer

Omdömet skrevs 1 augusti 2019
Kerstin E
Göteborg, Sverige
Läs alla 57 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Simrishamn
från 81,67 US$
Mer information
från 87,50 US$
Mer information
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Hade köpt ett paket med guidning i anläggningen och
vinprovning som avslutades med en trerätters middag.
Ingen märkvärdig guidning, fick inte se så mycket och
vinprovningen hade ingen klass!
Valde ett annat vin till middagen än vad de föreslog,
maten var fantastisk med mycket god service!
Kände mig väldigt kluven och vilsen när vi åkte därifrån,
jag har alltid trott att vinet som kommer t e x från Italien
är tillverkat där på plats och inte levererat färdigjäst till
Sverige där vinmakare arbetar fram de smaker mm de
önskar!
Helheten, miljön, drinken på terrassen, maten,
fint väder var underbart, rekommenderas för en middag!

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Var på guidad tur med vinprovning och trerätters. Mycket trevlig guidning genom anläggningen. Vinprovning med budgetviner men bra sådana. En terätters som jag måste säga överträffade alla förväntningar. Mycket trevlig och omtänksam personal.

Datum för upplevelsen: mars 2019
2  Tack Ellgeell
Omdömet skrevs 24 mars 2019

Intressant rundvandring på anläggningen. Bra guide. Servicen i showrummet var mycket bra, mycket trevliga och serviceinriktade. Lokalen fantastiskt. Vinprovningen lättsam och trevlig. Maten var helt superb, vi njöt i fulla drag. Det fanns inget att klaga på. Kommer gärna tillbaka.

Datum för upplevelsen: mars 2019
3  Tack granny522015
Omdömet skrevs 4 mars 2019

Har länge tänkt besöka och smaka av maten på denna fina restaurang.Lokalen är verkligen annorlunda.Lyxigt men ändå hemtrevligt.Mycket trevlig personal och maten var verkligen god.Var denna gången ensam men tänker snart återvända med vänner.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 16 december 2018 från mobil enhet

Mycket välsmakande brunch. Alert personal höll allt fräscht på buffén. Ett stort plus för att man lagt upp maten på små fat. Att sedan avsluta med en härlig julkonsert med Monica och Christian Einarson tillsammans med Henrik Simonsen gjorde det till en fin eftermiddag

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack Palmhalsan