“La familj wingen ”

Nordic Sea Winery Showroom vinbar & restaurang
Rankad som nr 3 av 12 saker att göra i Simrishamn
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs juli 17 2016 från mobil enhet

Campade och cyklade till olika ställen i Simrishamn. Det var något utanför men väl värt att ta en tur till. Maten var verkligen super och servicen var kanon. Vi åt lasagne och ryggbiff. Båda rätterna var väl lagade och vi fick extra vin sås och en dogibag till sonens lasagne. Vi provade också patanegro och ostar som vi alla uppskattade. Summeringen av besöket blir utmärkt och väl värt mödan att cykla ända dit

Tack Stefan W

1923 av 31 omdömen

Omdömet skrevs juli 13 2016

Spontanbesök på Noric Sea Winery. Mycket kul att se anläggningen där de buteljerat vinet. Efteråt så avslutade vi med en vinprovning i restaurangen.

Tack FredrikBe
Omdömet skrevs juni 19 2016

Spännande miljö med den runda byggnaden och vinodlingen. Läcker mat. Är man där för att få veta mer om viner, så får man bland annat en presentation i form av en film med klipp från de vinodlingar som de importerar från i olika delar av världen och från verksamheten i Sverige. Kunnig och bra guide. Trevlig rundvandring på anläggningen. Kul att Nordic Sea Winery satsar så mycket på sitt showroom och på sina prisvärda luncher. Mysig uteplats. Har hört andra som varit här på grillkvällar och tyckt det varit väldigt trevligt och gott.

Tack Atgottbobra
Omdömet skrevs oktober 31 2015 från mobil enhet

Att betala över 600:-- per person för detta är stöld! Show rummet är trevligt också fräscht, men att se en tråkig fabrikslina med en totalt oengagerad guide, dricka billigt vintjut i alla prover, äta fläskfile' med billiga råvaror till och sedan få en dessert som visserligen såg väldigt aptitlig ut,men ända var av billiga sorten är stöld. Att sedan vara så fräck att man fick betala mer om man ville ha en fördrink och något vin till middagen blev för mycket för mig

Detta är raffinerad stöld enligt min mening. Hela arrangemanget borde ha kostat max 350:- till 400:- . Usch!

Tack Riebro
Omdömet skrevs oktober 17 2015 från mobil enhet

Kul besök i fabriken och paketeringsmaskinerna för boxar och flaskor för att sen prova två vita och tre röda viner och tillsammans med lite tapas var det ett fantastiskt besök på vineriet i Simrishamn

Tack Cege G

Resenärer som tittade på Nordic Sea Winery Showroom vinbar & restaurang tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt Nordic Sea Winery Showroom vinbar & restaurang? Berätta vad du tyckte!