Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 juni 2020

Stannade till i Simrishamn över en natt och då passade prisvärda Hemmet utmärkt. Rena och fräscha rum med enkel inredning och egen toalett. Kort gångavstånd till gågatan och en fantastisk trevlig värd som hjälpte oss med bokningen i sista minuten. Kan varmt rekommendera detta boendet.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Supermalin
Omdömet skrevs 14 juni 2020

Charmigt gammalt sjuksköterskehem där vi blev varmt välkomnade och fick en god natts sömn i den lugna miljön. I köket ordnade vi frukost som vi njöt i den lummiga trädgården. Vi återkommer gärna hit i sommar.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Johny W
Omdömet skrevs 31 maj 2020

... och jag har besökt många!
Himla trevlig personal, utmärkt bemötande, väldigt fräscht och välutrustat med allt man behöver. Jättebra läge i stan, lugnt och skönt! Toppbetyg från mig. Mycket prisvärt!!

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Erikfalth
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Mysigt vandrarhem till bra pris.

Trevlig trädgård
Bra parkering

20 minuters promenad till havet

Precis nyöppnat så där finns väl förbättringar att göra.

Men absolut något jag rekommenderar till familj eller ensamma.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack K7007SKmartinl
Omdömet skrevs 6 september 2015

Trevligt vandrarhem. Bra bas för vandring längs vackra leder. Lugnt område utan störande trafik.

Bodde i rum med två sängar. Bekväma sängar. Tv på rummet. Egen toalett. Lakan och handdukar kan fås mot en extra kostnad.

Delad dusch i korridoren.

Vi bokade frukost för en extra kostnad på 75 kronor/person. Frukostkorgar stod sedan i kylen till oss på morgonen, innehållande juice, olika sorters bröd och pålägg, ägg, sill, frukt, marmelad, sylt och musli till yoghurt eller fil.

Trevlig personal och bra bemötande.

Åker gärna hit igen.

Datum för vistelsen: augusti 2015