“Pizza+hamburgertallrik ”
Omdöme om Pizzeria Piri Piri

Pizzeria Piri Piri
Rankad som nr 15 av 46 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ok pizza, hamburgertallriken ingen höjdare.
Solkiga kläder på personalen, inget bra intryck.
Det blev bara ett engångsbesök

Tack GP P

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Ett bra utbud och snabb service. Pizzorna var som pizzor är mest och pizzasalladen var faktiskt god.

Tack Elskrutto
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

På besök i min hemstad stannade vi till på PiriPiri för att äta något. Valde pizza och den var den bästa jag ätit på ett bra tag. God och tunn botten. Rikligt med fyllning. Läget är centralt vid torget.

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Prisvärd och god pizza. Snabb betjäning. Trevlig personal. Endast alkoholfritt. Kunde vara trevligt med ett glas rött.

Tack Lars S
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Tog en pizza Hawaii som var ok men inte mer. Service snabb och vänlig. Fint läge mitt i Simrishamn bredvid torget.

Tack Anders Ö

Resenärer som tittade på Pizzeria Piri Piri tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt Pizzeria Piri Piri? Berätta vad du tyckte!