“Mycket uppmärksam och trevlig chef.”
Omdöme om Restaurang Cimbris

Restaurang Cimbris
Rankad som nr 37 av 41 Restauranger i Simrishamn

Ligger bland de flesta andra restaurangerna i Simrishamn. Man kan knappt gå förbi restaurangen utan att "Chefen" erbjuder plats i restaurangen, eller frågar om någons hund vill ha vatten. I nästa sekund pratar han med något barn i barnvagn, alltid med ett stort leende på läpparna. Känns nästan kontinentalt.
Jag käkade Grekiska vitlöksbiffar med tomatsås och tzatziki. Vällagat och gott. Sambon åt souvlaki, där kunde de ha tryckt på lite mer i smakerna.

Tack lasselelle

Mycket trevligt bemötande och fin service. Hade med en liten vovve och fick sitta enligt önskemål. Inga problem att ta med hund alltså och det uppskattas verkligen. Åt pizza och de var riktigt goda. Husets röda vin var mycket gott. Kul med personal som pratar lite extra och tar en tur runt och kollar av. Tack för en fin upplevelse!

Datum för besöket: juli 2021
Tack annicamedc

Länge sedan jag har varit på ett så dåligt ställe. Servitören stod vid ingången och kollade på sin mobil hela tiden. Vi fick väntar 10 minuter och sedan gick jag och frågade efter menyn. Gäster verkar inte vara i fokus här. Små portioner. Grönsaker fanns inte på tallriken. Maten är gjort utan större passion.

Datum för besöket: juli 2021
Tack heikebH2986KF
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Beställde pasta alfredo och en pizza. Inte ens pizzan smakade något, riktigt smaklös mat. Kommer inte komma tillbaka.

Tack P9744UXamandaj
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

När vi kom fick vi ett bord som vi inte fick behålla och när vi frågade om vi fick flytta till ett annat ledigt bord så va vi väldigt besvärliga och fick snäsiga svar från servitrisen. Då det senare blev lite turbulent med slagsmål på restaurangen fick vi ingen info och gäster lämnades helt själva utan någon personal som meddelade om vad som hände. Är nu inte någon gäst som kommer att gå hit igen för att äta då även maten var usel och smaklös

Tack Helen H

Resenärer som tittade på Restaurang Cimbris tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt Restaurang Cimbris? Berätta vad du tyckte!