“dålig service, dålig mat”
Omdöme om Restaurang Cimbris

Restaurang Cimbris
Rankad som nr 37 av 41 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Länge sedan jag har varit på ett så dåligt ställe. Servitören stod vid ingången och kollade på sin mobil hela tiden. Vi fick väntar 10 minuter och sedan gick jag och frågade efter menyn. Gäster verkar inte vara i fokus här. Små portioner. Grönsaker fanns inte på tallriken. Maten är gjort utan större passion.

Datum för besöket: juli 2021
Tack heikebH2986KF

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Beställde pasta alfredo och en pizza. Inte ens pizzan smakade något, riktigt smaklös mat. Kommer inte komma tillbaka.

Tack P9744UXamandaj
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

När vi kom fick vi ett bord som vi inte fick behålla och när vi frågade om vi fick flytta till ett annat ledigt bord så va vi väldigt besvärliga och fick snäsiga svar från servitrisen. Då det senare blev lite turbulent med slagsmål på restaurangen fick vi ingen info och gäster lämnades helt själva utan någon personal som meddelade om vad som hände. Är nu inte någon gäst som kommer att gå hit igen för att äta då även maten var usel och smaklös

Tack Helen H
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Gick från dåligt till sämst.!
Vi besökte och åt här 2020 aug, då fick restaurangen betyg: dåligt
I år ger vi betyget: SÄMST.!
Snorkig servitris, smaklös mat, minderårig personal samt så under besöket uppstod det ett slagsmål inne på restaurangen som slutade med att 2st Polisbilar fick komma till platsen.

Tack Martin H
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Lunchmenyn erbjöd bl.a. schweizerschnitzel som var den i särklass sämsta jag någonsin ätit. En flottig ut bankad friterad panerad fläskbit, vidbränd, serverad med två sardeller(!), capris (!) och en sås kallad "svampsås". Detta kallas "schweizerschnitzel" vilket är ett hån mot en äkta schnitzel och speglar kockens obefintliga kunskaper inom gastronomi. Borde vara straffbart! Deras "grillspett" bestod av halvråa köttbitar. Maten serveras av okunniga ungdomar - några som man kan misstänka är barnarbetare.

3  Tack Biot

Resenärer som tittade på Restaurang Cimbris tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt Restaurang Cimbris? Berätta vad du tyckte!