“Dålig attityd på personalen. ”
Omdöme om Restaurang Cimbris

Restaurang Cimbris
Rankad som nr 37 av 41 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

När vi kom fick vi ett bord som vi inte fick behålla och när vi frågade om vi fick flytta till ett annat ledigt bord så va vi väldigt besvärliga och fick snäsiga svar från servitrisen. Då det senare blev lite turbulent med slagsmål på restaurangen fick vi ingen info och gäster lämnades helt själva utan någon personal som meddelade om vad som hände. Är nu inte någon gäst som kommer att gå hit igen för att äta då även maten var usel och smaklös

Tack Helen H

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Gick från dåligt till sämst.!
Vi besökte och åt här 2020 aug, då fick restaurangen betyg: dåligt
I år ger vi betyget: SÄMST.!
Snorkig servitris, smaklös mat, minderårig personal samt så under besöket uppstod det ett slagsmål inne på restaurangen som slutade med att 2st Polisbilar fick komma till platsen.

Tack Martin H
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Lunchmenyn erbjöd bl.a. schweizerschnitzel som var den i särklass sämsta jag någonsin ätit. En flottig ut bankad friterad panerad fläskbit, vidbränd, serverad med två sardeller(!), capris (!) och en sås kallad "svampsås". Detta kallas "schweizerschnitzel" vilket är ett hån mot en äkta schnitzel och speglar kockens obefintliga kunskaper inom gastronomi. Borde vara straffbart! Deras "grillspett" bestod av halvråa köttbitar. Maten serveras av okunniga ungdomar - några som man kan misstänka är barnarbetare.

3  Tack Biot
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt plankor som bestod om pulvermos och kött med lite grönsaker. Köttet var bra grillat men grillsmaken var något annorlunda. Personal trevlig men inte så uppmärksamma, upplevde det som rörigt. Vi blev mätta men inte mer än så.

Tack Stay13031748189
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Är inte känslig ätare men blir extra besviken när man blev serverad pulvermos när man specifik fått till svar att det ej var det innan man beställde. Undrar om det är entrecote eller annat de fuskar med. Äggkakan är något bränd ugnspankaka och inte alls så fluffig jag skulle vilja ha den. Summerade halvfabrikat känsla som köket snabbt rör ihop som ändå ta tid. De glömde lite beställningar och även kom fram med fel beställning. Det känns även lustig att betala för vatten.

Det som lyfte upp är servitrisen, glatt och har ögonen uppe för barn (erbjöd snabbt sugrör).

Datum för besöket: juli 2021
Tack Thinh T

Resenärer som tittade på Restaurang Cimbris tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt Restaurang Cimbris? Berätta vad du tyckte!