“Ett trevligt café i centrum”
Omdöme om Café Kagan

Café Kagan
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Simrishamn
Kök: Café
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Ett trevligt café i centrum med lätt att parkera på torget mitt över. Mkt att välja på: paj, mackor, baguette varm och kall, nachos och hel del olika kaffevarianter.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 96agnetap

Omdömet skrevs 12 november 2019 från mobil enhet

Ett av få ställen som var öppna vid vårt besök. Ligger bra till vid torget men med trappor upp till entrén. Stor, rymlig och ljus lokal med gott om plats. Trevlig personal. Lasagnen valdes för lunch var bland det sämsta jag ätit. Smaklös, strukturlös och med nån ostsmet uppe på som mest kändes geggigt. Dessutom inte helt microuppvärmd.
Tröstade oss med bakverken som verkade hembakt och som smakade toppen. Så här i efterhand borde vi satsat helt på kakutbudet istället för lunch

Datum för besöket: november 2019
Tack annsophies868
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Helt ok ställe för fika, kunde varit ännu bättre om de bakar bullar själv. Gott kaffe. Personalen inte jätteengagerad vilket drog ner betyget.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack charlotteotema
Omdömet skrevs 8 september 2019

Det finns massor med goda smörgåsar att välja bland. Det finns också en massa goda bakverk som får det att vattna sig i munnen. Jag som tedrickare uppskattade verkligen alla olika tesorter som fanns.

Datum för besöket: maj 2019
Tack KentV62
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Vi har fikat där två gånger idag! I morse åt vi frukostbuffén som var god och mycket prisvärd (70kr) på eftermiddagen en god cheesecake. Mysigt, mycket människor, genuint. Ok att komma ensam till. Bokhylla med böcker att bläddra i.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack annika340

Resenärer som tittade på Café Kagan tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt Café Kagan? Berätta vad du tyckte!