“Toppen”

Gårdens Cafe & Vedugn
Rankad som nr 2 av 46 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt en ljuvlig italiensk köttsoppa denna kyliga marsdag. Skön stämning och bra service. Sneglade på bordsgrannens pizza, såg toppen ut. Måste återvända.

Tack HGW_001

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Oväntat bra ställe mitt i Simrishamn, verkligen ett schysst ställe där man lyckats få till en riktigt bra helhet. Riktigt goda pizzor i mysig miljö (framsidans uteservering drar ner det hela lite).

Tack HerrResa
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Jättegod mat! Stans mysigaste uteservering med starka influenser från Medelhavet. Har avnjuter man god mat bland citrus, oliv och fikonträd!

Tack KerstinABC
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt goda pizzor. En känsla av Italien. Mysig innegård. Mycket trevlig och positiv personal. Populärt, boka bord om ni ska hit.

Tack Utlangan
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Ett måste vid besök i Simrishamn! Fantastiska pizzor och trevlig personal. OBS! Alltid mycket folk så tips är att boka bord eller se till att ha tid då det kan dröja en stund på maten.

Tack Ebba K

Resenärer som tittade på Gårdens Cafe & Vedugn tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt Gårdens Cafe & Vedugn? Berätta vad du tyckte!