“Fin middag i Simrishamn”

En Gaffel Kort på Maritim Restaurant
Rankad som nr 1 av 41 Restauranger i Simrishamn
Kök: Skandinaviskt
Beskrivning: en gaffel kort bjuder in dig till en mysig och hemtrevlig atmosfär. Hos oss kan du bo vackert, få vegetarisk mat, goda kött- och fiskrätter och utsökta desserter!

Supergod mat och trevlig personal! Lokalen hade kunnat göras mysigare. Konstig blandning av tavlor- störande för en inredningsnörd 3 rätter 450:- Åt råbiff, kalv och creme brule. Supergott

Tack JENNYE1974

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt grishalsen och till dessert chokladglass. Det bästa som ätits ute om inte någonsin så på mycket länge. Fin vägledning vid vinval mm. Trevlig stämning och luftig placering i restaurangen trots att det var fullsatt, vilket är ett stort plus utifrån Covid 19. Rekommenderas varmt!

Tack annika340
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Åt lunch 6 pers. varav två barn. Beställde in några olika rätter som alla höll hög kvalité. Beställde "vanliga"rätter till barnen, och servitrisen föreslog själv att barnapassa storleken på dessa.

Det märktes att servisen hade mycket att göra då det emellanåt tog lite längre tid att få uppmärksamhet.

Tack Christian_6876
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fin service och gott bemötande. Goda viner och bra alkoholfria öl!

Åt semibakade betor till förrätt, toast skagen och helstekt spätta till huvudrätt, det var kanongott!!!

Barnen var mycket nöjda med sin mat, karré med pommes och rödvinssås.

1  Tack MillaMollborn
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Åt en mycket god räksmörgås med utsikt över hamnen med fiskebåtar. Uppskattade särskilt det goda bemötande vi fick samt den goda lokala ölen som serverades.

Tack Johan S

Resenärer som tittade på En Gaffel Kort på Maritim Restaurant tittade också på

Simrishamn, Skåne län
Simrishamn, Skåne län

Besökt En Gaffel Kort på Maritim Restaurant? Berätta vad du tyckte!