“Tre rätters”
Omdöme om En gaffel kort

En gaffel kort
Rankad som nr 1 av 47 Restauranger i Simrishamn
Kök: Skandinaviskt
Beskrivning: en gaffel kort bjuder in dig till en mysig och hemtrevlig atmosfär. Hos oss kan du bo vackert, få vegetarisk mat, goda kött- och fiskrätter och utsökta desserter!
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Supertrevlig personal,och mycket god och vällagad mat, rekommenderas dessutom bra läge vid hamnen i Simrishamn

Tack hvitoren

Omdömet skrevs 5 mars 2018

En blåsig vinterdag checkade jag och min pojkvän in på En gaffel kort på Maritim. Ett fantastiskt ställe med varm personal, mysig inredning och fantastisk mat. Vi njöt av en fyrarätters meny på kvällen, det godaste vi ätit på mycket länge.

1  Tack Eleonor B
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Supertrevlig och serviceinriktad personal. Litet och mysigt hotell precis i hamnen i Simrishamn. Vi bodde i rum 8, stort rum med havsutsikt. Sängarna var riktigt sköna och på plan 2 fanns en liten minibar där man kunde köpa kaffe, dricka och snacks.
Vi kommer helt klart att bo på Maritime igen.

1  Tack loveresa2015
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Utan tvekan den bästa restaurangen i Simrishamn!
Underbart god mat, mycket trevlig personal och trivsam miljö!
Rekommenderas starkt!!!

1  Tack KerstinABC
Omdömet skrevs 8 november 2017

Blivit bjuden på höstmenyn ikväll. Underbar mat - vilka smaker, med utsökta drycker därtill! Bästa restaurangen på Österlen.

Tack Birgitta L

Resenärer som tittade på En gaffel kort tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt En gaffel kort? Berätta vad du tyckte!