Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Johnny H

En trevlig upplevelse

Omdöme om Hotel Svea
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 maj 2024från mobil enhet
Trevlig personal och jättegod frukost och meny. Vi fick ett fint rum med möjlighet att ha våra hundar med. Vattenskål o filt ingick i rummet. En fin uteplats som hundarna och även vi gillade. Utsikten o läget är ju fantastiskt. Vi avslutade kvällen med ett glas vin i sällskap med våra hundar.
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Patrik Zackrisson, OwnerHotel Svea, svarade på det här omdömet
Svarade 11 maj 2024
Ett stort tack för er respons och det gläder oss att ni alla fick en fantastisk upplevelse.
Hoppas vi får möjligheten att få hälsa er varmt välkomna åter.
Ha en fin vår/sommar
    0.9 km från Hotel Svea
    10.4 km från Hotel Svea
    Visa fler hotell i Simrishamn
    Omdömet skrevs 22 april 2024

Totalt en helt ok upplevelse, men att ta 465:- för att man tar med fralla ut från frukost är inte annat än väldigt förvånande och dåligt. Inget man informera om och ser verkligen ingen skillnad i om man äter 3 frallor till frukost på plats eller väljer att ta med sig 2 ut därifrån. Aldrig varit med om detta tidigare och hade vi vetat hade vi aldrig tagit med därifrån utan löst på egen hand.

Datum för vistelsen: april 2024
    Tack Robert S
    Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2024

Hej Robert, Tack för att du tog dig tid att ge oss dina synpunkter. Det ingår vars 1 frukost per dag, det går bra att äta den i restaurangen eller ta med den. Dock inte att göra både och, då har vi vårt picknickpaket som går att lägga till på plats så att vi kan räkna in och se till så att vi har frallor till alla våra gäster. Varmt välkomna åter önskar vi på Hotel Svea

Omdömet skrevs 27 februari 2024 från mobil enhet

God frukost och trevligt ställe . Jätte trevliga personal speciellt hotellschefen Björn shoutout till honom som hjälpte till när min bilsbatteri dog och såg till den startades efter många försök. Han var tålmodig och förståelig. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: februari 2024
    Restyp: Reste ensam
    Tack 136ahmedq
    Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2024

Tusen tack för ditt besök hos oss på Hotel Svea. Vilken otur med bilen, men vad härligt att du fick hjälp av Björn.
    Vi hoppas vi får möjlighet att välkomna dig fler gånger på Svea.
    Bästa hälsningar Jenny i receptionen.

Omdömet skrevs 3 januari 2024

Utmärkt, väldigt trevlig. Fina ljusa rum. Havsutsikt. Bekväma sängar Jag hade fått Hotel Svea rekommenderat och speciellt för mig som reste med hund så levde det verkligen upp till mina förväntningar.

Rumstips: Perfekt för dig med hund. Vi hade havsutsikt-
    Datum för vistelsen: december 2023
    • Restyp: Reste ensam
    Tack annkristine_nordin
    Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2024

Vi gläder oss att ni fick en fin vistelse och varmt välkommen åter.
    God fortsättning på 2024

Omdömet skrevs 3 december 2023

Bra personal vid incheckningen, rummet var litet men skön säng, rent vid ankomsten. Finns laddstation för el bil. Maten i restaurangen var mycket fin och god. Frukosten har ett bra utbud. Det som fattas är lite uppgradering vad gäller möbler och ett kylskåp. Telefon på rummet fungerar ej.

Datum för vistelsen: december 2023
    Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
    Tack carinaabdulrazak
    Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2023

Ett stort tack för ert besök och det gläder oss ni fick en fin vistelse. Hotel Svea har många olika kategorier på rum så ring oss gärna nästa gång så ni får det ni önskar. Vad härligt maten smakade bra, vi tackar för er respons och ska se över det som saknas och behöver förbättras.
    Ni är varmt välkommen åter och vi önskar er en riktig GOD JUL OCH ETT GOTT SLUT PÅ 2023.

Omdömet skrevs 20 november 2023

Väldigt mysigt & trevligt ställe med grym utsikt från matsal & vissa rum. Fick en väldigt mjuk säng denna gång vilket kändes i ryggen på morgonen. Har bott där tidigare i annat rum & då var sängen till belåtenhet. Bra parkering & nära till centrum.

Datum för vistelsen: november 2023
    Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
    Tack 529matsr
    Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2023

Tusen tack för att vi fick ha er som gäster hos oss, det gläder oss enormt ni fick en fin vistelse och hoppas vi ses snart igen.