Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com320 US$
Travelocity320 US$
Priceline321 US$
Tripadvisor320 US$
eDreams321 US$
Omdömet skrevs 21 april 2022 från mobil enhet

Utmärkt standard. Läget perfekt. Inget mer att begära om service. Resturangen håller mycket hög klass. Ett nöje att ära på hotellet. Om man tänker tillbringa all tid på rummen så bör man kanske inte välja de enklaste inåt gården. Förvisso känns de dubbelrummen som trånga. Men, i alla andra fall är det inget problem.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Göran B
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2022

Hej och tusen tack för ert meddelande och jätte trevligt ni hade det fint hos oss, det gläds vi åt !
Varmt välkomna åter och ha en fin helg

Omdömet skrevs 7 april 2022

Här blir du omhändertagen. Personalen bryr sig verkligen om dig. Både i frukosten och på kvällen. Fantastisk upplevelse. Hit åker du igen. Garanterat. Simrishamn levererar. En pärla i Österlen. Absolut värt det

Datum för vistelsen: april 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack matsk312022
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2022

Hej och tusen tack för ditt meddelande. Det gläder oss att ni kände er omhändertagen och det är vårt mål att våra kära gäster ska känna så.
Ni är så varmt välkommen åter och ha en riktigt fin kommande helg
Bästa hälsningar från Sylvia i receptionen

Omdömet skrevs 2 mars 2022

Bra hotell med ett bra läge och fin utsikt. Rummen är helt okej städningen var lite sådär. Gick man barfota så kände man att det fastnade skit under fötterna annars ett riktigt bra hotell. Men en sak stack verkligen ut. Och det va Jeanette i receptionen! Väldigt trevlig och riktigt serviceminded. Hon va väldigt mån om gästerna och det märktes! Jag åker gärna tillbaka dit!

Datum för vistelsen: februari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Matte397
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2022

Ett stort tack för ert besök och det gläder oss att ni haft det fint hos oss.
Vi hälsar er varmt välkommen åter .

Omdömet skrevs 2 januari 2022 från mobil enhet

Vi firade en helt utmärkt nyårsafton. Vi var lite betänkta mht coronan men de skötte detta utmärkt.Mycket trevligt bemötande som stod i total kontrast mot bemötandet i Sjöbo.Rummen var fräscha och välstädade.Vi åt en utmärkt 4 rätters meny med goda viner.Frukosten dagen efter var också väldigt riklig och god.Hit återkommer jag gärna.

Rumstips: Välj gärna en rum mot havet.Njut av deras trädgårdsmiljö.Gratis Parkering på gården.
Datum för vistelsen: januari 2022
2  Tack Lasse62
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2022

Tusen tack för ert besök och framförallt att ni var belåten med vårt Nyårs arrangemang.
Varmt välkommen åter och ha en fin fortsättning på 2022.

Omdömet skrevs 12 november 2021

Ikväll fredag 12 november kl 17.30, kom vi med hunden till hotell Svea, Simrishamn. Vi har ett antal gånger bott där. Vid incheckning frågade jag om det var möjligt att beställa något att äta på rummet. Vår hund är inte van att vara ensam. Därför ville vi äta något på rummet. Kvinnan informerade om att de hade gåsmiddag på kvällen. En gåsmeny var inte vad vi önskade. Kvinnan hänvisade oss att fråga om annat i restaurangen. I restaurangen fick sambon veta att annan mat kunde fås i baren i trädgården. Vägen dit visades vänligt. Efter en kort promenad i staden för att rasta hunden gick sambon till baren. Hon frågade personalen, en kvinna, om möjlighet att ta med mat av nämnda skäl. Kvinnan svarade i stressiga ord att det inte var möjligt eftersom hon var helt själv med gästerna. Det var tvärt nej. Sambon fick inte handla mat att ta med till rummet. Hon som är i behov av mat med vissa intervaller gav sig ut i mörkret i staden för att konstatera att de närmaste matställena hunnit stängt då klockan passerat 18. Slutligen kunde hon köpa något att äta på COOP. Det är anmärkningsvärt att personal på ett litet hotell som Svea inte är hjälpsamma inför gästers små behov. Det framstår som det fanns revir, var och en sköter sitt. Helheten skiter de i. Rena rama Faulty Towers
Plus för att de tar hundar
Rummet ok

Rumstips: Rum med terrass för hund. Bra!
Datum för vistelsen: november 2021
Tack CarloP744

Vi beklagar verkligen om inte vistelsen blev till belåtenhet och hoppas vi får en ny chans framöver.
Önskar er en god fortsättning på 2022 och varmt välkommen åter.