Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Åt trerätters middag på hotellet en söndagkväll. Flera rätter att välja på. Mycket gott och prisvärt. Goda viner som passade till maten. Restaurangen kändes fräsch och lyxig. Personalen var trevliga och kunniga, rekommenderade gott vin till maten.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 809matsj

Fint och fräscht hotell som ligger centralt i Simrishamn med utsikt över småbåtshamnen. Badstrand och en massa restauranger alldeles intill. Vi åt middag båda kvällarna och maten var alldeles utmärkt! Bra och trevlig service i receptionen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Elisabeth L
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Har ni vägarna förbi eller ärenden i närheten så passa på att bo här.
Centralt läge men ändå lite för sig själv.
Servicen är bara bra och rummet hade det som behövdes.
Frukost ingår och tid för den bokas dagen innan.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Peter J
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Hotellet ligger fint precis vid hamnen. Gott om parkeringsplatser. Vi fick ett trevligt hundrum. Välstädat och fint.
I vårt paket ingick 2-rätters middag och frukost. Gott och vällagat. Eftersom det var lågsäsong fick hunden följa med in i restaurangen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack pia55459
Patrik Zackrisson, Guest Services / Front Office på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2021

Tack Pia för din fina recension.
Så roligt att ni trivdes hos oss.
Ni är varmt välkomna åter, både med och utan hund.

Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Omdömet skrevs 23 november 2020

väldigkt God mat. Trevlig omgivnning. bra personal. god servise både i reseption och vid servering av bra persoanl, trevlig personal. fin innergård. rummen ok men rum lite små rum det bredvid var bättre med litn balkong

Rumstips: rum med balkong skulle jag välja på
Datum för vistelsen: december 2019
Tack 340toree
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Hej och ett stort tack för ert meddelande och besök hos oss.
Så roligt att höra ni hade det bra trots lite trångt rum, nästa gång så ring oss gärna så vi kan gemensamt hitta ett rum som passar bättre. Varmt välkomna åter till oss alla