Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (295)
Filtrera omdömen
295 resultat
Medlemsbetyg
67
117
71
25
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
67
117
71
25
15
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 295 omdömen
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Hotell med centralt läge nära havet. Rummet var slitet särskilt badrummet. Duschen spreta åt alla håll, behövde avkalkas. Dusch armaturen var matt och såg smutsig ut. Duschen upplevdes ofräsch. Sängarna var sköna och maten, middag och frukost var suverän. Dock var priset för detta hotell alldeles för högt för vad man fick. När vi bokade hotellet kostade detta 1.615+100kr för våran hund. När vi checkade ut var priset 1.895????????

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack Per Erik L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack Per Erik för din feedback.
Nu blir det äntligen av att våra badrum ska renoveras.

Varmt välkommen åter.


Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Hotellet var lite slitet men sängen var kanonskön, vi hade ett dubbelrum small och det var helt ok! Dock fick vi betala 2300 för en natt inkl frukost men det var ju mitt i högsäsongen o allt var fullbokat på Österlen. Frukosten var Corona säkrad och det var avstånd mellan borden i restaurangen. Åt i restaurangen på kvällen och de får också betyg 3 gott men inte wow.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack Resor100
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack så mycket för din feedback.
Vi önskar dig varmt välkomna åter.


Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Rummet bra även om vårt låg med utsikt mot innergården. Se gärna till att få rum mot havet! Service i receptionen bra utom i ett avseende nämligen att bokning av bord i restaurangen är ett måste. Vi fick inget bord första kvällen som meddelades lite avmätt. Dag två hade vi lärt av ”läxan” och när vi satte oss till bords visade det sig att enda förrätten i menyn var slut (19.30) och att en av två huvudrätter inte kunde levereras som annonserat och vinet var korkskadat (sånt jag givetvis hända och ny flaska kom snabbt). När tallrikarna togs bort så önskade jag matsedeln för att ev beställa dessert men servitrisen dök aldrig upp, inte ens för att ta betalt.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack 839andersb
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för din feedback.
Varmt välkommen åter.

Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Vi bodde på hotell Svea, två nätter. Fina fräscha rum. Mycket trevligt bemötande, av alla i receptionen samt all annan personal. Detta hotell ligger mycket centralt. Vi åt jättegod frukostbuffé, på kvällen 2- rätters meny, sedan hade vi bar in the garden! eftersom det var så fint väder! Fin sensommarhelg!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste som ett par
1  Tack Christina861
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack Christina för dina vänliga ord.
Varmt välkommen åter.

Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

+ Bra läge. Närheten till allt på Österlen. Gillar Simrishamn.
+ Det fanns rum, trots att vi var sent ute med bokning. (Hade egentligen tänkt Stuga, men fanns inget lämpligt ledigt, så vi tänkte att vi lyxar till det med hotell, trots högt pris...)
+ Trevlig personal

- Lite dåligt utbud på frukosten, och samma utbud varje dag (bodde 5 nätter).
- Vi bodde i ett Familjerum, 2 vuxna och 2 tonåringar. Vi visste innan att rummet bara var 15 m2, men det kändes onödigt trångt. Det finns större rum på hotellet, där man kunnat ställa in en våningssäng, och gjort det till ett "Familjerum"...
- Badrummet kändes gammalt och slitet - ofräscht... Plastmatta, skruttig skjutdörr till duschen, dåligt duschmunstycke och extremt dåligt tryck på vattnet. Dåligt med avställningsyta för necessär o.dyl. Värdelös/fallfärdig hylla i duschen.
- Dåligt med avlastningsytor, skåp och lådor. Vi fick förvara kläderna i väskorna hela veckan. Bara en garderob för typ jackor (och litet utrymme för något mer man ev. ville hänga i det skåpet, på ett fåtal galgar).
- Dåligt utbud bland tv-kanalerna. Ingen filmkanal el. liknande.
- Inget kylskåp. Ingen vattenkokare. Inget säkerhetsskåp. Ingen luftkonditionering = extremt varmt på rummet, då vi var där i mitten av augusti. (Ett litet Plus ska väl ändå ges för golvfläkten, som åtminstone i sammanhanget kändes "lyxig".)

- Lite dålig (läs "ingen") information till gästerna som nyttjade parkeringen bredvid hotellet, att de skulle rengöra taket från fågelskit och annat, med högtryckstvätt... Nu hamnade allt på vår bil istället

Helt klart överpris/ej prisvärt (3.350 kr/natt)! Trodde att vi skulle få mycket mer för det priset, att framförallt rummet, men även hotellet i sin helhet, skulle kännas "lyxigare". Enda semesterveckan denna sommar... och vi tänkte att vi skulle unna oss... och föreställde oss en riktigt lyxig vistelse - Hade verkligen sett framemot denna vecka Helt klart en besvikelse!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack kvist2020
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrik Zackrisson, Ägare på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för er feedback.
Välkommen åter.

Med vänliga hälsningar
Kate/receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen