Omdömet skrevs 29 juli 2020

Hade bokat rum med altan i tre dagar via en bokningssida och får ett rum med fransk balkong. 2750 kr per natt.
Ingen förståelse från hotellpersonalen. Skyller på bokningsföretaget. På hotellets hemsida framgår det tydligt att vårt bokade rum ska ha en uteplats.
Mycket dålig förståelse och dåligt bemötande. Hade varit på sin plats med någon liten ursäkt. Hade krävts så lite av personen. Kan knappast rekommendera detta hotell, trots läget.

Tack Semestervistelse
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Det var tråkigt att det blivit fel när du bokade genom Booking.com.
Vi önskar di varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bodde där 3 nätter, så missnöjd. Läget dom besitter är toppen! Men hotellet i sig? Har bott på enklare vandrarhem som varit betydligt fräschare och bättre mat. Detta var en paketresa vi hade bokat jag och min sambo, så därav att vi åt frukost och middag där. Frukost var bra, men middagen var inget märkvärdigt tyvärr. Rummet vi fick var litet och slitet. Badrummet mögliga duschdörrar och ett duschmunstycke som var trasigt. Luktade även illa. Nejtack, tänker inte rekommendera detta boende. Så tråkigt! Med tanke på att dom ligger så nära havet och så centralt.

Tack emiliejT917JP
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2020

Tack för din feedback.
Vad tråkigt att du var så missnöjd men vi önskar dig varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Tyckte att det var bra, trevlig personal, god frukost. Nära till allt.
Härlig havsutsikt vid frukosten eftersom vi bodde i annexet.
Fin ny bar och restaurang med goa drinkar.
Vi nyttjade båda bastun och duschen.

Tack jnylin455966
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2020

Tack så mycket för de vänliga orden.
Så roligt att ni trivdes hos oss.

Vi önskar er varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Det enda som var positivt med detta hotell var läget. Pyttesmå rum där de tryckt in en dubbelsäng och man fick knappt plats att gå runt sängen. Vi fick utsikt mot innergården där det härjades in på natten vilket gjorde att vi hade svårt att sova. Som grädde på moset hittade vi en silverfisk i sängen första morgonen. Som om det inte vore nog så var heller inte personalen speciellt serviceminded och när vi berättade om vårt missnöje fick vi knappt en reaktion.

Tack Q7264QBmarieh
Patrik Zackrisson, Owner på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2020

Det är tråkigt att ni inte trivdes hos oss men vi önskar er varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Rummen var helt OK, saknar verkligen en hylla i badrummet att ställa exvis necessär. Snyggt ordnat med frukost tider och frukosten var OK. Utegården var fin och vi åt middag där ikvällssolen. Vi åt grilltallrik som var riktigt bra, dock när vi kom fick vi inga menyer, vi fick påkalla uppmärksamhet för att få beställa, det fanns inga rödvins glas och när vi skulle beställa efterrätt så var köket stängt men de skulle se om de var kvar, vilket de var och vi kunde få efterrätt. Vi är vana vid att man undrar om gästen vill ha något mer inte att gästerna skall jaga allt från menyn till att få betala. 5 stjärnor till tjejen som blandade drinkar men man kan äta och bo på roligare ställen.

Tack StinaAkesson

Tack för din feedback och välkommen åter.