Omdömet skrevs 2 januari 2020

Anrikt hotell vid hamnen i Simrishamn. Rummen är små och badrummen är riktigt små. Sköna sängar med stor vägg TV perfekt placerad ovanför sängen. Badrum i behov av renovering. God frukost och bra mat men tyvärr var restaurangen stängd vi denna vistelse och eftersom vi inte var informerade blev vistelsen en besvikelse.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack kickipersson
75svea1234, Front Office Manager på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Tusen tack för er feedback och beklagar verkligen att inte informationen om julstängt nått hela vägen fram. Vi hoppas att få ses igen , vi öppnar åter nu den 7 januari .
Hotellet genomgår en stor renovering och allt är dessvärre inte klart men förhoppning är att våra badrum ska vara klara innan sommaren.
Alla våra rum har olika storlekar men ring oss gärna vid nästa tillfälle så kan vi berätta viken rumstyp ni kommer att få eller önskar.
Ha en fin helg och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 20 december 2019

Besökte Hotell Svea en helg i slutet av november för att få lite kvalitetstid med släkten. Välkomnande personal i receptionen som gav oss fina rum med liten altan. Rent, tyst läge, kunde se bilen som stod på parkeringen. Åt middag två kvällar i hotellets restaurang, som var precis lika generös som de två frukostar vi åtnjöt.
Glad och omtänksam personal som gjorde det där lilla extra.
Centrala läget gjorde att vi kunde spendera tid både i staden Simrishamn såväl som roliga utflykter på underbara Österlen.
Kommer att åka tillbaka till Svea många gånger framöver.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Tina F
75svea1234, Guest Relations Manager på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2019

Tak så jättemycket Tina för din fina recension.
Så roligt att läsa att ni trivdes hos oss och att ni vill återkomma, det ser vi mycket fram emot.

Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt besök med utmärkt service. Maten var superb. Måste vara en proffsig kock! Det enda som varmindre bra;vädret! Regn, dis och blåsigt! Vi utnyttjade en dag för besök i Ystad och med sightseeing efter kustvägen. Sandhammaaren är säkert ett suveränt ställe på sommaren för bad m.m.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Aasaulf
Patrik , Public Relations Manager på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

Tack så mycket för din recension, tråkigt på vädret. Nästa gång ska vi försöka att beställa finare väder till nästa gång ni besöker oss :)

Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Som alltid en vänlig reception, ett prydligt rent rum, hundar välkomnas , bra mat i restaurangen och fin bastu. Härlig frukost och trevligt bemötandenas vi gjorde iorfning matsäcken för dagens vandring .

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Bengt235
75svea1234, Guest Relations Manager på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2019

Tack Bengt för dina vänliga ord.
Vi är så glada att ni trivs hos oss och ser fram emot ert nästa besök.

Varmt välkomna tillbaka till oss på Hotel Svea.

Omdömet skrevs 27 november 2019

Här har vi bott många gånger po hotellet är alltid lika bra. Valde hundrum med altan en uppgradering för att ha hund med. Väl placerade pengar . Ingår filt o vattenskål. Vänlig personal o trivsam miljö både ute o inne

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Bibbi725
Patrik , Guest Relations Manager på Hotel Svea, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2019

Tack så Mycket Bibbi för dina vänliga ord.
Alltid lika trevligt att ha er här.

Varmt välkomna tillbaka.