Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var och hämtade meny för att senare ta hämtpizza. När vi två timmar senare kl 18:30 skulle beställa var svaret att köket inte har kapacitet att baka två pizzor. Så dåligt i dessa Corona-tider då socialt avstånd är att föredra framför att äta bland obekanta på en restaurang. Andra restauranger utökar sin take away service för att få behålla sina kunder och sin personal/rörelse. Kommer inte återvända hit något mer. Även andra kunder vände i dörren.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack johanssonmariegbg
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

De har inte så lång meny att välja mellan, men maten är vällagad och god. Imponerande snabb service trots att stället var ganska fullt. Fikautbudet är också lite begränsat, men väldigt gott. Testar gärna detta ställe igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Nyrenoverat o nyöppnat ställe. Trevlig serveringspersonal. Vedugnspizzorna vi beställde var goda. Att önska för nästa besök är något mer inrett med tyger/tavlor/mattor etc för att dämpa ljudnivån o lite härlig lounge musik i bakgrunden.

Tack henriettej698
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vilken underbar miljö, trevlig och serviceminded personal och läcker mat. Denna vackra gård bjuder på sköna miljöer såväl ute som inne. Missa inte den unika baren, inredd med kyrkbänkarna från gamla Nöbbelövs kyrka.
Ta med familjen - här finns gott om plats för lek och mys. Mycket värt ett besök!

Tack lindaungh
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Mysig nyrenoverad gård där man tagit fram det vackra i husen samt tagit kyrkbänkar som sittplatser inomhus som ger en härlig inramning. En meny som passar alla och maten smakade dessutom utmärkt. Väldigt trevlig personal och lite extra trevligt när ägaren går runt o pratar med gästerna. Väldigt prisvärt! Rekommenderas varmt!!

Tack mappen