Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt boende med mycket trevliga ägare som är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Bra läge med bara någon kilometer ner till byn. Underbar frukost serveras i den ljusa matsalen med utsikt över vidderna och havet. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Susanne E
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Vänligt, familjärt och trevligt bemötande.
Fantastiskt skön säng med lyxiga kvalitetslakan, felfri städning och gott att äta. Lämnar efter 2 nätter med en känsla av välbehag. Detta är en pärla dit jag definitivt kommer återvända! Kristin & Gustaf är eldsjälar med stort hjärta :)

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack mariasE8205NY
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Nyrenoverat med mycket rena och fräscha rum. Härlig utsikt över ängar och hav. Vi grillade på vår egen uteplats med lånad grill, tallrikar m m. Trevlig personal och mycket god frukost med nybakat. Rekommenderas absolut.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack JonasRydis
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Fina och bekväma rum, utmärkt frukost och bra läge till allt vad man vill besöka på Österlen. Från rummen har man vacker utsikt mot både Brantevik och Bornholm. Trevligt och vänligt bemötande under hela vistelsen av personal och ägare gör en glad.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Per-Olof S
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Ett fint rum med havsutsikt i ett lugn landskap. Fin smakfull inredning.
Genuin österländsk känsla med stor vackra vyer åt alla håll. Trevlig innergård där man kan njuta sin frukost som även innehållet färska bär.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack 683bengtl