“Mycket god mat och varmt bemötande ”
Omdöme om Hickory's Bistro

Hickory's Bistro
Rankad som nr 7 av 47 Restauranger i Simrishamn
Beskrivning: Vi lagar mat som vi själva gillar att äta, vi hämtar främst inspiration ifrån Frankrike och Italien. Sen hämtar vi ju våra råvoror främst ifrån det lokala skafferiet här på Österlen. Vi har även lite roliga grejer som Ostron, grodlår, kanin Hjärtligt välkomna till oss
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med mycket god mat. Vi blev väl omhändertagna och personalen var uppmärksam och trevlig.

Tack Mockelisa

Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Ombonad, trevlig miljö, trevlig personal och mycket god mat från en meny med få rätter. Vad kan man önska mer?

Tack Peter S
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Åt en smakrik och riktigt god middag. Personalen var dessutom både duktig och trevlig så en måltid på Hickory's rekommenderas varmt.

Tack Maria J
Omdömet skrevs 29 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hamnade på sillfestival i Simrishamn. Mycket trevligt. Men det blev hamburgare till middag. De var goda och smakfullt serverade. Kunde dessutom få glutenfritt bröd, plus i kanten för det. Det som drar ner betyget är tyvärr servicen. Men det är en mycket stark 3:a för maten.

Tack asaelof
Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Centralt läge, bra öppettider, trevlig meny med mycket grönsaker. Mycket engagerad och trevlig personal, jättegod mat

Tack evajakobsson

Resenärer som tittade på Hickory's Bistro tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Simrishamn, Skåne län

Besökt Hickory's Bistro? Berätta vad du tyckte!