“Vidrig bröd mat, ät inte här”
Omdöme om Mans Byckare

Mans Byckare
Rankad som nr 38 av 41 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Åt en grillad kyckling som endast smakade bränt. Servitörens kommentar på det var: tack för tipset med ett hånflin.

Tack Lise-lotte W

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Usel mat och dålig service. Den beställda pastan, tortellini med soltorkade tomater, spenat och pinjenötter innehöll inga pinjenötter och var istället fylld med broccoli och blomkål. Vid påpekandet av avsaknad av pinjenötterna upplyste servitrisen oss om att de var slut. När jag sa att det borde jag blivit informerad om vid beställningen konstaterade servitrisen att det hade hon glömt. Maten smakade halvfabrikat och var verkligen inte värd sitt pris. Inga fler besök där.

Tack ceciliatT9831CK
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

…och subjektiva. Därför kan det vara vanskligt att bara läsa 1:or och 5:or. Läser man Måns Byckares 1:or så går man naturligtvis inte in på denna restaurang. Vi skulle äta en snabblunch och menyn såg relativt tilltalande ut men vi hade inte läst omdömen på Tripadvisor förrän efteråt. Äggakaka, souvlaki, spätta och kycklingfilé. Allt var helt ok, souvlakin bra grillad men lite snålt med tzaziki. Äggakakan ett plus extra. Slutsats, vem ska man lita på om inte sina egna omdömen och smaklökar. Man ska ha i minnet att detta är inte en ”finkrog”, den har inga stjärnor i guide Michelin och ska därför inte kunna få några femmor. En helt ok gågaterestaurang.

2  Tack vastervik04
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Inte okej, kändes inte fräscht alls. …………..Jag tog en räksmörgås som serverades med två gröna ägghalvor bredvid………..

1  Tack MarSam56
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

De dåliga omdömet stämmer även om toan var fin när vi var där. Köttet var ok men den panerade rödspättan var näst intill oätbar.

1  Tack Jens_Bjorquist

Resenärer som tittade på Mans Byckare tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt Mans Byckare? Berätta vad du tyckte!