“Inte det bästa valet”
Omdöme om Mans Byckare

Mans Byckare
Rankad som nr 38 av 41 Restauranger i Simrishamn
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Inte okej, kändes inte fräscht alls. …………..Jag tog en räksmörgås som serverades med två gröna ägghalvor bredvid………..

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack MarSam56

Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

De dåliga omdömet stämmer även om toan var fin när vi var där. Köttet var ok men den panerade rödspättan var näst intill oätbar.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Jens_Bjorquist
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Är en allätare men när man beställer en Fish and chips och få en friterad fisk med kall rinnig mitt blir man osäker om den är ätbar. Maten halvfabrikat känsla som köket snabbt rör ihop. Har du möjlighet till krogmat är den nog bättre än denna. För övrigt så är portionerna rätt snåla i tillbehör.
Stimig miljö där personalen försöker haffa folk från gatan, gillar man den sortens utomlandskänsla så är stället perfekt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Thinh T
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Maten ok, servicen inte ok!
Ägaren högljudd och intresserade sig mer för några tjejer som han kände än för övriga gäster. Dom manliga servitörerna stod bara o glodde i stället för att ge service. Den enda servitrisen som va duktig och jobbade häcken av sig va en ung rödhårig med glasögon. All heder till henne!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Leijfan
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Trevlig personal och snabb service.
Det som drar ner betyget är usel ordning på toaletten.
Se till att kolla städningen oftare.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 607jonasl

Resenärer som tittade på Mans Byckare tittade också på

Simrishamn, Skåne län

Besökt Mans Byckare? Berätta vad du tyckte!