“Fantastiskt glass”
Omdöme om Glassmakeriet

Glassmakeriet
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Ystad
Beskrivning: Hemgjord glass med äkta råvaror. Serveras i strut eller bägare. Glasstårtor kan beställas. Ring, maila eller kom in! Fogarolli espresso, cappuchino, latte mm och hemgjorda kakor
Omdömet skrevs 22 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god glass . Väldigt trevlig och tålmodig personal som hjälptes åt att hjälpa stor familj med alla olika valmöjligheter. Anpassat för allergiker var ett extra plus!

Datum för besöket: juli 2022
Tack Karin B

Omdömet skrevs 29 maj 2022

Välbesökt, mycket att välja på, allt är gott, tydligt att det handlar om bra råvaror, ett utomordentligt dessertalternativ efter en dagens lunch på någon av de olika restaurangerna i närheten.

Datum för besöket: april 2022
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 22 maj 2022

Extremt nonchalant och arrogant service.

Glassen inget speciellt alls.

Små glasskulor till ett dyrt pris.

Överskattat..

Datum för besöket: maj 2022
Tack Traveltostayanyway
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Grymt goda glass i spännande smaker.
Mysigt ställe i charmig miljö och trevlig personal.
Rekommenderar verkligen ett besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack psvensson75
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Ett mycket trevligt ställe i Ystad med mycket god glass. Jag tyckte eftersmaken var väldigt fin och den kändes verkligen hemgjord och lagom söt. Det fanns en hel del smaker att välja på, så jag återkommer gärna och provar andra sorter.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack fitzbenedict

Resenärer som tittade på Glassmakeriet tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Glassmakeriet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.