“Smarrig glass ”
Omdöme om Glassmakeriet

Glassmakeriet
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Ystad
Beskrivning: Hemgjord glass med äkta råvaror. Serveras i strut eller bägare. Glasstårtor kan beställas. Ring, maila eller kom in! Fogarolli espresso, cappuchino, latte mm och hemgjorda kakor

Vi smakade på olika sorters glass och samtliga var toppen!
Inte så mycket kunder så vi fick glassen på en gång, på sommaren blir det säkert långa köer.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 692dagh

Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Tog 2 provsmaksbrickor och vi blev inye besvikna. Mycket god glass och favorit blev brynt smör med mandel, citron och hasselnöt. Lime med basilika var inte heller så tokig. Extraplus att man får ha med hunden.

Tack 986_sas
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Magiskt god glass!
Salmiak och Salt Karamell är att rekommendera. Mysigt ställe, bra service och trevlig personal!

Tack 164claraa
Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Extremt god glass (yoghurt/björnbär, mmm), gott kaffe, smakfullt inredd lokal och mycket trevlig personal. Fullträff!

Tack Flugis_Frenchy
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa glassen jag ätit på länge. Allt hemmagjord och trevlig personal. Fräscht och fint. Besöker gärna igen

Tack 139ainat

Resenärer som tittade på Glassmakeriet tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Glassmakeriet? Berätta vad du tyckte!