“Bästa glassen på länge”
Omdöme om Glassmakeriet

Glassmakeriet
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Ystad
Beskrivning: Hemgjord glass med äkta råvaror. Serveras i strut eller bägare. Glasstårtor kan beställas. Ring, maila eller kom in! Fogarolli espresso, cappuchino, latte mm och hemgjorda kakor
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Magiskt god glass!
Salmiak och Salt Karamell är att rekommendera. Mysigt ställe, bra service och trevlig personal!

Tack 164claraa

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Extremt god glass (yoghurt/björnbär, mmm), gott kaffe, smakfullt inredd lokal och mycket trevlig personal. Fullträff!

Tack Flugis_Frenchy
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa glassen jag ätit på länge. Allt hemmagjord och trevlig personal. Fräscht och fint. Besöker gärna igen

Tack 139ainat
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa glassen jag någonsin har ätit.
Prova salt karamell, den är helt magisk
Även hallonsorbeten är

Tack amandawM8447OE
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Jag är en glassälskare och jag tycker nog att detta är bland de godaste glassar jag ätit. Får ni möjlighet så prova hasselnötglassen samt smör och mandelglassen. Ett plus i kanten är också det trevliga bemötandet från personalen.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack C3585ZAthomaso

Resenärer som tittade på Glassmakeriet tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Glassmakeriet? Berätta vad du tyckte!