“Bästa glassen jag någonsin”
Omdöme om Glassmakeriet

Glassmakeriet
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Ystad
Beskrivning: Hemgjord glass med äkta råvaror. Serveras i strut eller bägare. Glasstårtor kan beställas. Ring, maila eller kom in! Fogarolli espresso, cappuchino, latte mm och hemgjorda kakor
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa glassen jag någonsin har ätit.
Prova salt karamell, den är helt magisk
Även hallonsorbeten är

Datum för besöket: augusti 2020
Tack amandawM8447OE

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Jag är en glassälskare och jag tycker nog att detta är bland de godaste glassar jag ätit. Får ni möjlighet så prova hasselnötglassen samt smör och mandelglassen. Ett plus i kanten är också det trevliga bemötandet från personalen.

1  Tack C3585ZAthomaso
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Prova Avsmakningsmeny på hemgjord glass. Veggansk glass. Väldigt Hög kvalitet. Must see! Inte minst bra service.

1  Tack linnvik2rias
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

...sig ett snäpp sedan förra omdömet lämnades. Flera spännande smaker har införts på menyn. Öppettiderna kan tyckas lite ”snåla” men varma kvällar förlängs öppethållandet om det finns kunder, och det gör det. Hittar du inte hit direkt så ta sikte på Mariakyrkan och gå förbi restaurangerna på stora torget och ner mot hamnen. Värt ett besök.

Tack vastervik04
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt glass alla 4 dagar på semestern.
Denna pärla har den bästa glassen❤️ min favorit bilen brynt smör och min man hade lakrits som sin favorit

Tack Trollhattan

Resenärer som tittade på Glassmakeriet tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Glassmakeriet? Berätta vad du tyckte!