“God mat, underbar miljö!”

Port Ystad Saltsjöbad
Rankad som nr 7 av 80 Restauranger i Ystad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vår familj har de senaste åren ätit midsommarmiddag på Ystads Saltsjöbad. Härligt att få sitta på en riktigt fin, klassisk restaurang precis bredvid havet. Trevlig personal och bra service. Vi bokar alltid en månad i förväg för att vara säkra på att få plats.
Maten, tre rätters middag, har alltid varit till stor belåtenhet både för oss och våra tonårsdöttrar.

Ibland har kvällen avslutats på uteterassen i härlig kvällssol. Har vi ätit riktigt sent kan aftonen också ha avslutats med Saltans traditionsenliga musikkryss. I vår musikaliska familj är detta alltid lika roligt!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack kersax

2024 av 172 omdömen

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Tre rätters middag. Varmrätten var vildsvin men det åkte ut igen för det var senigt och svårt att skära. Istället blev det en fantastiskt god ryggbiff som smälte i munnen. Förrätt och dessert såå gott.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Bettan53Wendt
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Finns ingenting vid båten handla i butikerna
I Ystad några km innan.
Tanka bilen svårt med det i fall ni ska vidare.

Datum för besöket: december 2017
Tack 170micaela
Omdömet skrevs 22 februari 2018

Mysig, fin och rustik restaurang med otroligt bra mat. Vi åt porcherad torsk, skagenröra och cream brulle. Allt var välkomponerat och tillagat med stor omsorg. Bra service

Datum för besöket: februari 2018
Tack peterQ9766BK
Omdömet skrevs 3 februari 2018

Förtjusande måltid, trevlig betjäning, kanon. Förrätten en underbar skagen macka med tillbehör, vildsvinsfile som huvudrätt och en underbvar creme brylle som kronan på verket med en kopp kaffe, tjo hej

Datum för besöket: januari 2018
Tack 353brittr

Resenärer som tittade på Port Ystad Saltsjöbad tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Port Ystad Saltsjöbad? Berätta vad du tyckte!