Kostnadsfri avbokning till den 21-06-24
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-23
Boka nu, betala på plats
eDreams234 US$
CheapTickets234 US$

Fördelar:
Prisvärda paket med övernattning och middag
Bra parkeringsmöjligheter, betala på hotellet.
Mycket fina rum, stilrena, liksom hela hotellet. Fin blandning av gamla detaljer och modern inredning.
Bra frukost.
Mycket fin matsal.
Centralt beläget i Ystad, direkt vid gågatan.

Nackdelar:
Ingen belysning i klädkammaren
Dubbla fönster, konstig lösning så att det inte går att öppna dem.
Nära tåget, som hörs ibland (inget större problem)

Tack DasReiseleiter
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hejsan kära gäst,
Tack så mycket för 4 av 5 i betyg! Trevligt att se att du trivdes bra hos oss och för att du tog dig tiden att skriva en recension. Vilket bra tips om belysning i klädkammaren, det ska vi självklart ta vidare. De dubbla fönsterna har vi i vissa rum just för att dämpa ljuden utifrån då vi ligger så centralt och nära tågstationen. Det ska gå alldeles utmärkt att öppna fönsterna ändå! Receptionen hjälper gärna till om det skulle vara några problem med detta.
Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig åter!
Nadia, receptionen

Köpte Vårerbjudande, vilket visade sig vara ett bra köp. Hotel är väldigt fint, fantastisk inredning. Rummen fina, sängarna passade oss perfekt.
Ingick ett glasbubbel, varmrätt, vi valde fisk o räkor. Jättegott.
Trevlig och hjälpsam personal.
Kommer gärna tillbaka.

Tack eapersson

Kära gäst,
Ett stort tack till dig för full pott i betyg och för att du besökte oss! Vi uppskattar din fina feedback och glädjes åt att du tyckte om vårt hotell. Jättekul att middagen smakade bra och att personalen tog väl omhand om er. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Vi möttes av en mycket trevlig receptionist i detta gamla vackra hotell. Vi har ingenting att klaga på , maten var helt underbar i restaurangen och god frukost. Något man bör tänka på är att äta tidig frukost, för det blir väldigt trångt runt kl 9.
Vi kommer mer än gärna tillbaka fler ggr.

Tack 449anetten
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2021

Kära gäster,
Tusen tack för denna fina recension! Det betyder mycket för oss att ni tagit er tiden att skriva några ord om er vistelse. Vad kul att ni blev trevligt bemötta av receptionisten och trivdes bra här hos oss med god mat både i restaurang och på frukosten.
När vi väntar mycket gäster på frukosten så ber vi våra gäster att boka upp sig på olika frukosttider just för att undvika trängsel. Men det stämmer bra att de flesta brukar vilja komma runt 9-tiden så det är ett bra tips att komma tidigt, speciellt på helgerna.
Gläder att höra att ni vill besöka oss igen, ni är hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 15 april 2021

En eloge till all personal för mycket trevligt och välkomnande bemötande. Fint ombonat fräscht rum. God mat i restaurangen och många val vid frukosten. Vi kommer snart tillbaka detta hotell nästa gång vi är i Ystad .

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Inga-lill L
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej Inga-Lill,
Vi tackar så mycket för ditt besök hos oss och för toppbetyget! Vad kul att du uppskattade ert rum och blev så trevlig bemött av personalen. Det värmer verkligen att höra. Gläder oss att ni vill komma tillbaka, ni är hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Vackert, anrikt varsamt renoverat hotell. Personalen trevlig och uppmärksam, underbart god mat! Vi hade bokat ett "paket" som var mer än prisvärt! Inget att klaga på, våra allra bästa rekommendationer!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack baroy2000
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2021

Kära gäst,
Hjärtligt tack för ert besök och för denna fina rekommendation. Värmande läsning att ni trivdes så bra här och uppskattade både trevligt bemötande och den goda maten. Nu i vår fortsätter vi med ett liknande prisvärt paket om som jag kan rekommendera om ni önskar besöka oss igen i det snaraste. Varmt välkomna åter!